naam op arm/bandje enz.

Vorig jaar had ik zo’n polsbandje voor Maaike en daar haar naam en ons nr opgeschreven. Maar door de zonnbrand werd dat al heel snel een kliederzooi (en dus niet meer leesbaar).



Veeg je het ook weer uit als je het met watervaste stift op een arm schrijft? ( voor ik haar er helemaal onder heb zitten :wink: ).



Of hebben jullie een beter alternatief?

Het is voor aan het strand.

Zelf niet geprobeerd, maar ooit als tips gekregen. Naambandje, schrijven en dan goed late drogen. Daarna blanke nagellak er over.

Of zo’n ketting kopen met zo’n plaatje er aan.



Zou me kind niet zo snel onderkliederen met watervaste stift eigenlijk :think:

via google kom je ook een heel eind



http://www.polsbandje.nl/polsbandjes/ee-polsbandjes.php

ik heb nu een kid-SOS bandje van red-dog… Op het plaatje staan verder geen gegevens, maar een nummer wat de mensen moeten bellen. De centrale belt mij dan op mijn mobiel met de locatie waar mijn kind zich bevindt.



Deze bandjes kon je een tijdje geleden gratis bestellen via internet, met een gratis jaar abo voor de telefoondienst, die je daarna voor meen ik 5 euro per jaar kunt verlengen. Je kunt 3 telefoonnummers opgeven…



kijk anders ff op de site van kidSOS :wink:

DYFAINE zo’n bandje heb ik dus (van de hema) en is dan dus nog beschrijfbaar. Maar ze doet hem dus al zelf af en om en het vlekt als een gek door zonnebrand.



En ik hoor vaak mensen die het nr gewoon op de arm schrijven dus.

Ik vind dat zelf niet zo charmant en al helemaal niet als dat ook een vlekkerige zooi wordt die er niet meer goed af wil…



Ik wil niet nog echt iets bestellen ofzo maar vroeg me af of er handigheidjes zijn zoals die nagelak; ga ik proberen!

Bandjes van labelfriends, die kunnen ze niet zelf afkrijgen ( zijn ook niet herbruikbaar helaas)

Heb hier een keer twee pakjes besteld voor op vakantie, ze blijven zeker een week leesbaar (met permanente stift beschreven). Zo kun je ze ook gebruiken met het adres van camping of hotel erop (en je eigen gsm nummer)

http://www.gratispolsbandjes.nl/



even 3 email adressen doen en klaar is kees dan krijg je een gratis dat is idd van het sos wat hier al eerder is gezegt en te verlengen na een jaar voor 5 euro!

Ik heb hem besteld haha

Ik heb bandjes besteld bij weethoeikheet Ze zeggen dat deze schrijfbaar zijn en daarna waterproof worden, dus ik hoop ook enigszins zonnebrandproof. Ze zijn herbruikbaar, vind t zonde om elke keer nieuwe te kopen. Ze hebben erg leuke motiefjes. Heb ze nog niet binnen, als het goed is vandaag en dan zaterdag 1e keer in gebruik! Ze hebben ook buttons enzo.

@dyfaine wrote:

http://www.gratispolsbandjes.nl/



even 3 email adressen doen en klaar is kees dan krijg je een gratis dat is idd van het sos wat hier al eerder is gezegt en te verlengen na een jaar voor 5 euro!

Ik heb hem besteld haha




die heb ik ook.

gratis bij de DA gekregen poosje terug als je voor 20 euro kocht aan babyspul .

ik koop ze bij de etos, voor 50 cent per stuk. nano krijgt ze niet af, en schrijf er gewoon met pen op, en dat gaat er niet af en wordt geen kliederzooi (maar ik heb ze niet an zee gebruikt, dus met water weet ik niet).



Was met zoontje van vriendin op festival, hij had zijn nummer op zijn onderarm met stift staan. Raakte kwijt. We hebben hem via de politie opgehaald bij het verloren kinderen loket, maar dat nummer hadden ze dus niet gezien :think: De dame in kwestie zei: we kijken wel om de pols of om de nek of er iets van een armbandje op ketting hangt met een nummer, maar we zoeken niet een heel lichaam af. Dus sindsdien schrijf ik het bij nano niet meer op arm, maar krijgt ie die armbandjes om (overigens ben ik wel in de veronderstelling dat nano zelf wel zou zeggen dat ie een nummer op zijn arm heeft, zeker na deze gebeurtenis. Maar dat zoontje van vriendin was bijna even oud, was er ook van op de hoogte dat het nummer op zijn arm stond, maar vergat door de spanning denk ik het te vertellen)

Nou ik heb de nagellakproef gedaan en dat werkte.



Overigs werkte het bandje een beetje averechts:

Toen we de boot opliepen zei ik ‘blijf je even een beetje hier, ik wil je niet kwijtraken.’

Waarop ze zich onmiddelijk boos losrukte met haar arm omhoog ‘mama je raakt me niet kwijt, ik heb toch zo’n bandje!’ :mrgreen:

die etosbandjes had ik inderdaad vorig jaar en die kreeg ze ook niet af. Deze van de hema wel…



Maar wat naar zeg om ze echt kwijt te zijn zoals jou vriendin!

Ik was ook al een beetje bang dat het mensen niet op zou vallen. Toch maar zo’n bandje dan…

ik heb zo’n ketting voor beide kids…



en anders zou ik een t-shirt bij de wibra kopen en daar mijn telefoonnummer opzetten :mrgreen:

verbranden ze ook niet :wink:

ik heb ook een ketting voor hun allebei. Laatst pas 1 voor ella besteld. een roze… julian was er al heel trots op en wil m ook gewoon over zijn shirt. Ella trekt vanalles aan en uit, dus hup, een ketting om die ze niet af kan doen…



ik vind het wel prettig. Ik heb ook die plastice polsbandjes gebruikt, in de zomervakantie etc. maar eh, dat wordt op het polsje heel snel besmet… of smet, hoe heet dat… en dat ging irriteren. Bandje zat niet eens zo strak…



maar ik ben hier erg blij mee!

ik heb van die plastic bandjes van Difrax. Ik deed ze 's nachts wel af (als het mocht, de oudste vodn het zo mooi :mrgreen: )

@dyfaine wrote:

http://www.gratispolsbandjes.nl/



even 3 email adressen doen en klaar is kees dan krijg je een gratis dat is idd van het sos wat hier al eerder is gezegt en te verlengen na een jaar voor 5 euro!

Ik heb hem besteld haha




Ik heb deze pas geleden besteld en vandaag binnen gekregen. Ik vind het bandje wat klein, en daarmee bedoel ik de lengte, verder hebben we het uitgetest en werkt het perfect. We gaan volgende week op vakantie een paar dagen en dan gaat het bandje gewoon om :thumbup:

Hier ook binnen en past perfect… niet vergeten aan t melden he op internet anders heeft ie nog weinig zin haha

Enne fijne vakantie! Wij gaan pas in oktober :mrgreen:

@dyfaine wrote:

Hier ook binnen en past perfect… niet vergeten aan t melden he op internet anders heeft ie nog weinig zin haha

Enne fijne vakantie! Wij gaan pas in oktober :mrgreen:




Als ik het niet aangemeld had had ik m ook niet kunnen testen :wink: :lol:



Alledrie de telefoons die ik had ingegeven zijn gegaan, daarnaast alledrie een sms en alledrie een e-mail. Echt een keurige service :thumbup:

Getest haha dat heb ik dan niet gedaan… hoe doe je dat?

Gewoon het nummer bellen? Idd wel handig anders weet je het nog niet nee… :oops:





Ik kwam deze ook vandaag nog tegen in een blad van hier de omgeving…

http://www.uppi.nl

Moet zeggen dat deze ook leuk zijn en die kan hij altyd om, nadeel dat er maar een nummer op kan...

Ja getest ahaha nooit aangedacht eigenlijk… dommie en ja ze doen het en idd ook nog een sms echt super !