Naam Konijn

@mamma_ wrote:

Wij krijgen volgende week 2 jonge hangoordwergjes, ze mogen dan uit het nestje vandaan. Wij hebben 2 vrouwtjes uitgezocht:

Nina & Aagje

:inlove:

Ik heb dus begrepen, dat 2 vrouwtjes in het begin wel gaan … maar als ze in de pubertijd komen, kan het dus wel fout gaan.

Het natuurlijks is … een mannetje en vrouwtje :angel:

Victoria, heette George in de opvang ook George? Je kunt op de site zoeken nijnen die al geplaatst zijn en nog een baasje zoeken 8) .

Vlerk en Vlok staan er ook tussen :inlove:

Jij hebt wel grote nijnen gehaald zeg, ik wil graag iets kleinere exemplaren 8)

Jammer genoeg heb ik nog geen reactie gehad op mijn mailtje :cry: , maar ik neem aan dat dit nog wel komt. Ze zullen het wel hartstikke druk hebben vrees ik…de zomervakantie komt er ook weer aan, dus er zullen best weer een hoop extra beestjes gedumpt worden denk ik :hand:

George stond niet op de site :wink:

Maar heten wel al zo … :inlove:

Zo groot zijn ze niet hoor :inlove: Mildred iig niet … George is een Vosje en die zijn wat groter :thumbup:

Hier duurde het ook een paar dagen voordat ik antwoord had, ze hebben het idd iedere dag erg druk :wink:

Ohhh Vlerk & Vlok … wat een schatjes :inlove:

Zijn nog klein zo te zien :inlove: de één is nog maar 4 maanden en de ander een jaar en 4 maanden :inlove:

Vlerk :inlove: en Vlok :inlove: zijn voor ons gereserveerd :inlove:

Zaterdag gaan we kijken en dan mogen ze nog een weekje daar blijven omdat we maandag toevallig een midweekje weg gaan :roll:

Het zijn broer en zus :inlove: , er stond een verkeerd jaartal bij. Ze zijn beiden van maart 2009.

Ooeeeee ik wil ze het liefst NU al halen :inlove: (maar het hok moet nog afgemaakt worden :silenced: , dat gaat wel lukken in een paar dagen)

Ze zijn upercute :flirt:

Show je ze nog als jij ze eenmaal hebt :inlove:

Tadaaaaaaa :inlove:

Ik gebruik wel heel veel :inlove: -smileys, maar ze zijn ook zo leuk :inlove:

Als ik ze heb dan volgen er uiteraard andere foto’s :wink:

Ja te schattig gewoon :inlove:

Morgen gaan we ze ophalen :dance: :inlove: :dance:

Manlief is nu nog druk met het hok :shifty:, maar komt helemaal goed!

O ja, dat vrouwtje van de opvang kon zich George nog herinneren hoor!

(en jullie ook :wink: )

hahaha :mrgreen:

Wat zei ze dan :angel:

Ze doen het super goed, mag je morgen best vertellen.

Ze zijn helemaal vlieft samen :inlove:

Maak je foto’s als je ze eenmaal hebt … ben benieuwd :thumbup:

Ze zei meteen: ‘ze is zwanger toch?’ :angel: :lol:

en daarna nog dat je man een beetje bang was voor het koppelen :think: :mrgreen:

En inmiddels zitten ze hier gezellig samen in het hok :inlove: . Lekker tegen elkaar aan en elkaar wassen :inlove:

Isa vind het helemaal geweldig, staat de hele dag te kijken. De poes is iets minder enthousiast :angel:

Zal morgen eens kijken of ik foto’s kan maken…

hahaahah klopt precies.

Sas hoorde, plukken haar, vechten kan tot bloedens toe :o en wij moesten naar een BBQ … hij had echt zoiets … ohhhh neee … zul je net zien :mrgreen:

Maar gelukkig vonden ze elkaar reuze lief en zijn ze echt maatjes :mrgreen:

Hier vinden onze katten ze ook reuze interessant maar ook eng :lol:

Lief hé hoe ze samen kunnen liggen en elkaar wassen :inlove:

Trouwens gisteren naar de opvang geweest voor de jaarlijkse inentingen.

En ze bedankte me dat jij ook 2 konijntjes had opgehaald :mrgreen:

Hoe gaat het met Vlerk & Vlok?

Ik dacht ook meteen Mildred, haha!

Vlok en Vlerk zijn té schattig! :inlove:

Die namen ook, lekker ondeugend… :mrgreen:

Wij hebben in totaal 4 konijnen gehad (hadden er 2, kregen er toen eentje bij, toen de eerste 2 dood gingen, kregen we per toeval een nieuw konijn in de schoot geworpen die anders gedumpt zou worden in een grote vijver… :frowning: ), de laatste is vorig jaar gaan hemelen.

Ze hadden de namen (compleet inspiratieloos):

• Scrabble
  • Domino
  • Twister
  • Mikado

Veel plezier met jullie bunny’s!

Wij hebben nu alleen nog een cavia, Sjuul.

Voorlopig weer even genoeg. :slight_smile:

Ons konijn heet Olly; dat betekent “vrolijke sprong”…Surfers en skaters doen ook Olly’s…

Tarzan :stuck_out_tongue: :inlove:

Vic, ik ga zaterdag naar de entingsdagen met Vlerk en Vlok…hopelijk kan ik dan meteen melden dat jullie meisje geboren is :inlove: :mrgreen:

Op de web-log staat trouwens nu een bericht dat ze gaan stoppen met de opvang :cry: . Het is schijnbaar voor haar niet meer te doen en de gemeente Waalwijk wil haar ook weg hebben uit die schuur. Een paar van de vrijwilligers zijn aan het kijken of ze ergens anders verder kunnen gaan.

Zo zonde als dit weggaat, want ze doen echt goed werk :thumbup:

Vlerk en Vlok zijn trouwens behoorlijk gegroeid en Vlerk doet zijn naam eer aan :mrgreen: . Dat konijn heeft echt zulk onmogelijk en weerbarstig haar dat er alles in blijft hangen. Verder eten ze echt alles wat los en vast zit en ontsnappen ze graag uit de buitenren :mrgreen: