@Cyra wrote:
@victoria wrote:
Toch een foto van George met zijn vriendin …
George is dus de grijze :inlove:
:inlove: :inlove: hij heeft een lekker bunnykontje :lol:
indddd :mrgreen: :inlove:
@Cyra wrote:
@victoria wrote:
Super dat je ook een konijn uit de opvang hebt!
George en Ginny misschien?
@Jarreau wrote:
@Cyra wrote:@victoria wrote:
@victoria wrote:
@Jarreau wrote:@Cyra wrote:@victoria wrote:
Ja hé :inlove:
die chickie is Truuske toch!
(of bedoel jij de zwarte??)
Ik heb een tas van het merk George Gina en Lucy. Ik zou dus voor Gina of Lucy gaan :mrgreen:
Succes met koppelen. Hier zijn we ook twee nijnen aan het koppelen. Pfff niet echt mijn hobby hoor :? Meestal liggen ze gezellig naast elkaar maar soms… vliegen de haren in het rond. En worden de omliggende buren wakker van het gestamp 8)
@Jolanda24 wrote:
eej maar jij gaat George dus bij zijn chickie daar weghalen???
@victoria wrote:
Volgens de opvang … 2 weken :o
En mocht mijn Voedster zwanger raken, dan moet zij naar de opvang … zij willen niet dat ik met jong ga lopen leuren
Ik weet dat jij er verstand van hebt :thumbup:
Dus ik geloof jou meteen
Maar hij komt zaterdag al :o
Ze hebben alle hokken hard nodig, dus we zullen het snel weten … want ze zijn maar 32 dagen (geloof ik) zwanger hé :o
Hij is zeker een leukerd.
Ik moet Truus alleen nog even laten inenten!
:mrgreen:
Misschien is hij te bescheiden om haar direct te bespringen
@hanneke wrote:
:mrgreen:
Misschien is hij te bescheiden om haar direct te bespringen![]()
Vandaag George opgehaald :inlove:
Ze vinden elkaar, zo te zien, wel leuk :inlove:
De naam is George & Mildred geworden :inlove:
Even nog een foto van George :inlove:
lieffffff! :inlove:
haha george & mildred
@Judith75 wrote:
Mildred :mrgreen:
Even dit topic uppen…
Ik ben ook bezig met de adoptie van 2 konijnen via de opvang :mrgreen: . Binnenkort gaan we hopelijk kijken :inlove:
Ben alleen erg bang dat ik ze allemaal wil hebben 8)
Iemand nog tips, ideeën waar ik op moet letten? Krijg je de nijnen meteen mee naar huis? Of kun je ze daar aan elkaar laten wennen als het nog geen koppeltje is (die ik op het oog heb zijn volgens mij al samen)?
Hier is het zo dat ze meteen mee mogen, mits
Ja ik heb er al 2 op het oog :inlove: . Vlok en Vlerk :inlove: via de opvang in Waalwijk…maar wil wel graag van te voren zeker weten dat het geen reuzen zijn, want dan gaat het niet passen.
Ik vermoed dat ze samen binnen gebracht zijn, dezelfde datum en de namen passen ook wel bij elkaar :think:
Manlief heeft zelf een hok getimmerd (redelijk groot, 2 verdiepingen-geisoleerd nachthok met tochtdeurtje-trapje-loopren). Dat is bijna af, de dakpannen moeten alleen nog aan elkaar plakken in de zon :mrgreen:
Nou gaan we volgende week een midweekje weg, dus eigenlijk wil ik ze pas volgende week zaterdag ophalen :shifty: . Hopelijk kan dit
Ik heb in ieder geval al gemaild voor meer info…hopelijk gaat het allemaal lukken :thumbup:
Wij krijgen volgende week 2 jonge hangoordwergjes, ze mogen dan uit het nestje vandaan. Wij hebben 2 vrouwtjes uitgezocht:
Nina & Aagje
:inlove:
Vlok :inlove: en Vlerk :inlove: zijn een ram en een voedster, ik heb begrepen dat dit de meeste kans van slagen heeft (lees: geen knokpartijen).
De ram is uiteraard gecastreerd
@mayo28 wrote:
Vlok :inlove: en Vlerk :inlove: zijn een ram en een voedster, ik heb begrepen dat dit de meeste kans van slagen heeft (lees: geen knokpartijen).
De ram is uiteraard gecastreerd![]()