Naam in hout/piepschuim aan de muur

Voor ons meisje (:inlove:) wil ik in haar kamertje graag haar naam aan de muur hebben, met letters van piepschuim of hout. Heb dit al vaker gezien, ook op foto’s hier op kok :slight_smile:

Waar heb jij het laten maken, kwaliteit goed, en goede ervaringen met het bedrijf?

ben benieuwd!

ik heb het ook laten maken

maar weet echt niet meer waar.

Bianca (die niet meer op het forum is) heeft het bij dezelfde shop laten doen.

het is echt van goede kwaliteit en erg netjes gedaan (ik vond hetniet goedkoop).

en het is dat ik geen tijd had om het zelf te maken, anders had ik dat gedaan.

zal nog eens zoeken in mijn favorieten, misschien dat ik het daar nog tussen heb staan

Voor Jinthe hebben we ze ergens op internet besteld, geen idee meer waar.

Voor de baby hebben we ze bij de Karwei gekocht.

Die van Jinthe heb ik roze geverfd, die van de baby heb ik wit gelaten. Maar volgens mij is zelf beplakken met papier ook heel simpel.

ah thanks :slight_smile: ja heb het bij Bianca ook gezien ja. Zal het anders eens aan haar vragen :slight_smile:

Ik ga even de site voor je opzoeken, heb ze ook laten maken waar Bianca ze had laten maken.

ja mooi!!! nu hopen dat je daar ook iets effens kan kiezen haha, aangezien dit kwa thema/kleur weer niet echt bij het behang past wat we hebben gekozen :wink:

Wij hebben ze bij houtenlabel besteld. De letters zijn dan helemaal blanco.

kun je geen letters vinden bij een hobbywinkel die inderdaad blanco zijn? Dan kun je ze zelf helemaal opmaken zoals jij zou willen?

Hier piepschuimletters gebruikt. Wij hebben ze besteld op de site piepschuimletters. Goede ervaring met de levering en service!

En blanco piepschuimletters zijn ook niet zo duur. Je kunt ze in verschillende maten en fettertypes krijgen en ze vervolgens zelf verven of beplakken met behang of stof. Ik heb zelf de zijkanten lichtroze geverfd en de voorkant bekleed met twee verschillende soorten behang. Als je een foto wilt zien, dan stuur je maar even een pbtje zodat we emailadressen kunnen uitwisselen. Ik zet hier liever geen foto’s neer met de naam van onze meid om privacyredenen.

Wij hebben witte houten letters. Gekocht bij een woonwinkel in Hoorn.

Ben er helemaal blij mee :inlove: Kon ze eerst nergens vinden.

als je ze toch effen wilt zou ik op zoek naar blanke dan wel witte letters.

Dan kan je ze verven in exact die kleur die jullie willen en bij het gekozen behang past :thumbup: .

Volgens mij verkopen ze bij Karwei van die houten letters. Die kun je gewoon zelf beplakken of verven.

Karwei verkoopt inderdaad houten (witte) letters.

Wel op tijd gaan kopen, want de veel gebruikte letters zijn vaak uitverkocht…hier tenminste wel. Dan kun je ze wel bestellen, maar duurt dan natuurlijk even voor ze er zijn. :slight_smile:

Zodra de baby geboren is, kan ik een voorbeeld laten zien (al hebben wij ze dus wel gewoon wit gelaten), maar dat ga ik nu natuurlijk nog niet doen. :wink: Het zijn in ieder geval dit soort letters:

bedankt voor de tips, zal eens bij de Karwei kijken!

Babypark verkoopt ook piepschuim- en houten letters!

kijk eens op villa-bella :wink:

Ik heb ze bij Caroly gekocht.

Praxic verkoopt de piepschuim letters. Verschillende grootte en verschillende lettertype

Vandaag stonden er houten letters in het krantje van de Wibra overschilderbaar en slechts 50 cent per stuk. Ik heb alleen geen idee hoe groot ze zijn.