naam die past bij Jinthe

De titel zegt het al…ik ben nog op zoek naar een naam die past bij Jinthe.

Mijn man en ik komen helemaal niet overeen wat namensmaak betreft dus best moeilijk.

Ik wil weer een leuke pittige naam. We hebben nu een lijstje met namen die we allebei wel ok vinden maar bij geen enkele naam heb ik zo van ‘ja, dat is het, wat leuk’…

Dussss…iemand ideetjes???

En o ja, zowel jongens als meisjesnamen zijn welkom.

Jinthe en Boaz

Deon

Kiandro

leon

Mas

jelle

Rinze

Bor

Jinthe en Fay

Yara

Djenell

Loena

Bodine

Yael

Nova

Floor

Hanneh

Succes ermee!!!

Schoen voor een meisje vind ik zelf Yara de meest passende, maar een nichtje van Jinthe heet Yana en dat is misschien wel teveel hetzelfde…een andere nichtje heet Janne.

Nova vind ik niet zo mooi maar Noa wel, maar dat vindt Glen dan weer teveel lijken op de ark van… :roll: :roll:

De jongensnamen vind ik te speciaal…

jongensnaam

jens

yaro

daan

milan

euuuhh meisjesnamen heb ik niet sorry ik ben zelf ook hard op zoek

op een site babynamesworld daar staan ook veel namen

succes

ik vind Jinthe leuke meisjesnaam helaas mijn vriend wat minder lastig he al die namen en dan nog samen met je partner eruit komen

Jinthe en Merle

Jinthe en Yannick

Yinthe en Brent :inlove:

bent(h)e

Nog geen naam bij waarvan ik denk ‘o ja, heel leuk, dat zou het wel eens kunnen worden’…

Jinthe en Udo

Jinthe en Nurian

Jinthe en Max

Jinthe en Leon

Jintje en Luc

Jinthe en Harro

Jinthe en Fido

Jinthe en Owen

Jinthe en Felix

Jinthe en Sven

Jinthe en Vince

Jinthe en Loid

Jinthe en Finn

Zo ik heb weer wat jongensnamen toegevoegd voor je!

Hoi,

Onze zoon heet Jakob en we hebben een dochter Julia. We krijgen heel veel leuke reacties op deze namen en met name op de combinatie Jakob - Julia. Misschien past Jakob ook wel leuk bij Jinthe. Wij vinden het een stoere, klassieke (niet over 5 jaar uit de mode) jongensnaam, die ook bij jonge kinderen lekker in de mond ligt…

Succes! Aline