De titel zegt het al…ik ben nog op zoek naar een naam die past bij Jinthe.
Mijn man en ik komen helemaal niet overeen wat namensmaak betreft dus best moeilijk.
Ik wil weer een leuke pittige naam. We hebben nu een lijstje met namen die we allebei wel ok vinden maar bij geen enkele naam heb ik zo van ‘ja, dat is het, wat leuk’…
Dussss…iemand ideetjes???
En o ja, zowel jongens als meisjesnamen zijn welkom.
Jinthe en Boaz
Deon
Kiandro
leon
Mas
jelle
Rinze
Bor
Jinthe en Fay
Yara
Djenell
Loena
Bodine
Yael
Nova
Floor
Hanneh
Succes ermee!!!
Schoen voor een meisje vind ik zelf Yara de meest passende, maar een nichtje van Jinthe heet Yana en dat is misschien wel teveel hetzelfde…een andere nichtje heet Janne.
Nova vind ik niet zo mooi maar Noa wel, maar dat vindt Glen dan weer teveel lijken op de ark van… :roll: :roll:
De jongensnamen vind ik te speciaal…
jongensnaam
jens
yaro
daan
milan
euuuhh meisjesnamen heb ik niet sorry ik ben zelf ook hard op zoek
op een site babynamesworld daar staan ook veel namen
succes
ik vind Jinthe leuke meisjesnaam helaas mijn vriend wat minder lastig he al die namen en dan nog samen met je partner eruit komen
Jinthe en Merle
Jinthe en Yannick
Yinthe en Brent :inlove:
bent(h)e
Nog geen naam bij waarvan ik denk ‘o ja, heel leuk, dat zou het wel eens kunnen worden’…
Jinthe en Udo
Jinthe en Nurian
Jinthe en Max
Jinthe en Leon
Jintje en Luc
Jinthe en Harro
Jinthe en Fido
Jinthe en Owen
Jinthe en Felix
Jinthe en Sven
Jinthe en Vince
Jinthe en Loid
Jinthe en Finn
Zo ik heb weer wat jongensnamen toegevoegd voor je!
Hoi,
Onze zoon heet Jakob en we hebben een dochter Julia. We krijgen heel veel leuke reacties op deze namen en met name op de combinatie Jakob - Julia. Misschien past Jakob ook wel leuk bij Jinthe. Wij vinden het een stoere, klassieke (niet over 5 jaar uit de mode) jongensnaam, die ook bij jonge kinderen lekker in de mond ligt…
Succes! Aline