Naam-cadeau

Hallo allemaal,



Wat vinden jullie leuk/handig als kraamcadeau met naam ?



Ik ben gisteren weer tante geworden van een meisje met een prachtige naam. Nu wil ik graag ergens een cadeau bestellen waar haar naam op komt.

Maar wat is nu leuk ?



Ik dacht aan een badcape, maar die hebben ze maar zo kort en weinig aan.



Iemand een goed idee ?

Armbandje met naam? (Alleen dan wel iets groter zodat ze het een hele tijd om kunnen hebben?)

Lakentje, klein stoeltje, (luier)tas…



en gefeliciteerd met je nichtje! :inlove:

Badcape heb ik paar weekjes terug ook als cadeau gedaan. Je zou ook een XL badcape kunnen bestellen die heb ik ook voor mijn meisjes. Voor mijn jongste meisje gebruik ik wel nog de normale, maar voor Talysha gebruik ik nog steeds die XL badcape.



Anders een leuk boekje met een verhaal dat over het kindje gaat.

Mutsje met naam

Beertje

Speentje van Difrax kun je met naam bestellen op internet



Bij koterkado hebben ze echt hele leuke dingen :thumbup:

Een geboortekist met naam misschien?

Waarin haar moeder alle dierbare herinneringen in kan bewaren voor later.

Een reiskoffertje met naam :inlove: Hier hebben de jongens allebei een koffertje gekregen met naam toen ze 1 werden. Heel erg leuk, en ik zou het als kraamkado ook leuk vinden, de geboorte als begin van je ‘levensreis’. Kun je er ook nog een paar leuke kadootjes in doen die de nieuwe wereldburger nodig kan hebben op haar reis.



Ik gebruik de koffertjes heel vaak, ze gaan altijd mee naar het kdv en ook als ze gaan logeren :smiley:

Ik zag ze (bijvoorbeeld) op de site van *** (en dan het bekende erachter :wink: ).







Oh, en gefeliciteerd natuurlijk :wink:

Badcape, is leuk hoor! Mijn kids zitten nu allebei op de BS (zjucht, wat gaat het hard…) en op zwemles en daar gebruik ik ze nu voor! Ik sla een badcape om als ze eruit komen en ik de spullen moet pakken. Ik zie veel moeders jaloers kijken: ‘die heb ik allemaal weggedaan’ zeggen ze dan :smiley:



Ook hadden ze hier allebei een rompertje met hun naam en een slab. (die nam ik mee als we op stap gingen of uit eten, succes verzekerd!)



En ze hebben allebei een boek met zichzelf als hoofdpersoon erin, vinden ze nog steeds erg leuk.



Koffertje vind ik ook een leuk idee!







Ian heeft ooit een beer gehad met naam en geboortedatum, nooit iets mee gedaan (ja stof vangen :roll: )

Offe een soort postmenbag; nu als luiertas te gebruiken, later voor het kind zelf (als het naar school gaat zo’n beetje. Mayra heeft er ook één, erg handig!)

badcape gebruiken we hier ook nog regelmatig, al 4 jaar.



ik heb ooit een pyjama gegeven met naam erop maatje 74 ofzo.

Hier worden de grote badcapes ook nog gebruikt. Ik bestelde voor mijn nichtje een hele mooie, geborduurd met bloempjes en vlindertjes bij Miss tiddels.

Van harte proficiat :inlove: :hug:



De badcape die zoonlief heeft gekregen bij zijn geboorte heeft hij lang aan gehad. Zeker tot hij 2 was. Maar het eerste jaar was die wel veel en veel te groot :lol: :lol:



Wij hebben bij de geboorte van onze zoon een stoeltje gekregen met zijn naam erop :thumbup: Ook leuk vind ik letters voor op de slaapkamerdeur of klompjes met de naam, geboortedatum etc. erop. Zoonlief heeft ook een porseleinen bord, papkom en mok met zijn naam erop.



Er zijn ook hele leuke boeken te koop waarin het kindje de hoofdrolspeler is.



Succes met je cadeau :thumbup:

Een tijdje terug kreeg mijn zoon een boek van Dikkie Dik van zijn opa en oma waar hij zelf in voorkomt. Heel erg gaaf! Het is natuurlijk nog niet helemaal voor een baby die net geboren is, maar het geeft wel erg leuk. Is via internet te bestellen

Wij gebruiken de badcapes ook nog steeds :wink:



Overigens geven wij sinds een paar jaar ‘standaard’ een kinderbestekje waarin we de naam laten graveren, praktisch en mooi en de meeste ouders zijn er erg blij mee :mrgreen:

Kaboutertje op dit forum maakt mooie kadomanden met handdoeken met naam, superleuk samen verpakt met een leuke knuffel, boekje, doekjes of wat dan ook!

Allemaal heel erg bedankt voor de reactie’s !!!



Heel veel leuke ideeën inderdaad.



Ik denk dat ik voor het koffertje ga!



Drella ik pb je even.

Een geboortekussen :inlove:

Een slaapzak met de naam erop.

Heb het nu al een paar keer kado gedaan en het is echt een succesnummer!