Ik heb het altijd apart gevonden als ik hoorde dat vrouwen hun eisprong voelden.
Kon me er werkelijk niets bij voorstellen…
Maar nu na de zwangerschap heb ik eigenlijk op verschillende momenten menstruatie-krampjes.
De eerste keer periode is voor mijn menstruatie en de tweede keer is tijdens mijn menstruatie.
Zou die eerste keer mijn eisprong zijn?
Kan je lichaam zo veranderen dat dat was je eerst niet voelde nu wel voelt?
ging voor mij wel op ja…
Ik voelde het nooit en kon me er idd ook nooit wat bij voorstellen.
Maar na Aniek kon ik het dus wel voelen… steevast een dag of 8 a 10 voor ik ongi werd had ik dan weer links en dan weer rechts een dag enorme steken in mijn zij en een zwaar gevoel op mijn baarmoeder en blaas. Soms ook rugpijn. Na 1 dag was dat dan weer gedaan.
Yep, had ik na de bevalling van Ryan ook ineens, ene maand links en de andere keer weer rechts haha.
Ja, en is nog behoorlijk pijnlijk ook :evil:
Yep hier ook… nooit gehad, en na de zwangerschap wel dus…
Lig die nacht ook echt wakker… want het doet zeer…
Hier ook… Maar niet zo duidelijk als Mellie… Niet de ene keer lionks en de andere keer rechts… Maar wel flinke krampen die ik ook kan hebben voor het “doorbreken”… Ik ben er nog steeds niet aan gewend en loop dan ook bij kramp met maandverband… :wall: :mrgreen: terwijl dat dan nog niet aan de orde is…
Ik voel het juist ná mijn zwangerschap niet meer. Hiervoor wel heel duidelijk. Ik heb gelukkig ook lang niet meer zoveel last van mijn menstruatie. Ok, het bloeden is wel erger, maar de pijn veel minder en eigenlijk is de hoeveelheid bloed ook hetzelfde. Het komt alleen nu in 5 dagen ipv 8 dagen, waarvan de eerste 2 dagen het meest.
Ik voelde mijn eisprong ook nooit…tot na mijn 1e zw.schap…toen wel heel duidelijk…
Hier ook een duidelijk gevoel bij mijn eisprong na de bevalling van de 1ste.
kon soms echt behoorlijk rot aanvoelen… net op de dag dat je dus serieus aan de slag zou moeten als je zwanger wilt raken voelde ik me slecht door de buikpijn :roll:
Voor mijn zwangerschap en voor de pil (dus toen ik een jaar of 15 was hihi) voelde ik hem al een beetje. Na de zwangerschap was het het eerste jaar een regelrechte hel de eisprongdag. Net alsof je al een week gruwelijke obstipatie hebt zeg maar :? Na verloop van tijd is dat minder geworden :thumbup:
Oh dat heb ik ook, ik weet dan ook precies wanneer mijn kindjes zijn gemaakt.Maar vinden jullie het niet raar dat je aan de ene kant best wel pijn heb, om vervolgens ontzettende zin te hebben in :inlove: ,wat zit je lichaam toch raar in elkaar he
@mamma van sharondenise wrote:
Oh dat heb ik ook, ik weet dan ook precies wanneer mijn kindjes zijn gemaakt.Maar vinden jullie het niet raar dat je aan de ene kant best wel pijn heb, om vervolgens ontzettende zin te hebben in :inlove: ,wat zit je lichaam toch raar in elkaar he
Yep, ik was niet te stoppen :mrgreen: