NA WEEK OVERTIJD, TEST NEGATIEF!! WAT MOET IK DOEN??

Hallo,

Mijn cyclus duurt altijd 28 dagen, had maandag ongi moeten worden en

het is nu zaterdag maar nog steeds niet ongesteld, heb al een test gedaan maar die zegt dat ik niet zwanger ben!!

Iemand tips??

Liefs,

euhhhm afwachten :? Helaas is dat zo ennige wat je kunt doen.

Ik zou met 3 dgn na de voorgaande test nogmaals testen.

Als je na 2week overtijd nog negatief test, terwijl je anders altijd ( vrijwel) regelmatig bent, kun je de doktersassistentes navragen of ms een bloedtest mag.

Iig succes , en natuurlijk :pray: op een zwangerschap. :thumbup:

Groetjes :-*

Hoi Liesje,

Idd over twee/drie dagen nog een keer testen en dan in ieder geval 's ochtends (als je dat nu niet gedaan hebt)

Ik heb bij beide zwangerschappen ook zeker een week nega getest terwijl ik ook altijd een heel regelmatige cyclus had… bleek dus ook beide keren wel zwanger te zijn. Sommige hebben gewoon wat langer nodig om voldoende HCG aan te maken!

Suc6 hoop voor je dat het raak is

gr

muts

Ja altijd 's ochtends testen met de eerste ochtend urine.

Bij mij op de babymassage iemand, die was al 3 weken overtijd en steeds negatieve test, maar wel zwanger. Dus inderdaad als je woensdag nog negatief test, zou ik om een bloedonderzoek gaan bij de huisarts, dan weet je het zeker.

Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: , dat het raak mag zijn.

Het beste is gewoon een bloedonderzoek doen. Dan weet je het zeker. Ik was laatst ook 11 dagen overtijd en bij mij gaf de zwangerschapstest een 3 puntjes aan en dus eigenlijk zwanger terwijl ik helemaal niet zwanger was. Mij hebben ze zo niet meer, naar de dokter en dan ben je zeker.

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties!! Ik ben nu 9 dagen overtijd en heb drie keer getest (elke keer met 3 dagen ertussen) nogsteeds negatief!!

Ik ga morgen mijn urine naar de huisarts brengen en dan maar hopen dat ze me daar heeeeeeeeeel blij kunnen maken, ik vind het nu niet meer spannend, ik wil of ongesteld worden of zwanger zijn maar niet dit onzekere want daar word ik niet vrolijk van.

En wat nou als die test bij de ha ook negatief is? moet ik dan direct vragen om een bloedtest? of wijst dit zich vanzelf wel… ik hoop het!!

Allemaal fijne valentijn!!

Liefs van Liesje

Liesje, vermoedelijk gaat je HA je dan aangeven dat je maar gewoon rustig af moet wachten. Valt me nog mee dat ie je urine wil testen. NHG standaarden geven je nml een half jaar de tijd om te ontpillen

Succes iig en :pray: heel hard voor je

Hier in België kan je echt wel vragen of de ha bloed wil prikken na neg urinetest. (heb al gelezen dat dat in Nederland niet zo evident is, maar ik zie niet waar je woont, dus zet ik het er toch maar even bij).

Ik testte ook altijd neg via urine bij mijn oudste dochter, dus vanaf de tweede zwangerschap heb ik nooit meer een urinetest (laten)doen.

Via bloed weet je de volgende dag hoe en wat.

Ik duim voor je !!!

liefs

Gerda

Ik ben donderdag ochtend met mijn plasje naar de huisarts gegaan, de assistente heeft een test gedaan en zoals ik al had verwacht: negatief!!

Bah ik vind er niks aan zo, ik ben aankomende maandag 2 weken over tijd!! Ik wil gewoon ongesteld worden dan kunnen we weer verder, nu is het zo’n dom gewacht!!

Fijn Weekend allemaal!!

meid wat vervelend…

succes met wachtene op wat komen gaat! :hug:

Vreselijk die onzekerheid. Hoe voel je je nu?

Komt dat vaak voor? Ik ben nl eind juni gestopt met de pil. De eerste 6 maanden eem cyclus van exact 28 dagen. De 7e maand 30 dagen en nu ben ik 3 dagen overtijd, uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Op de 30e dag test negatief en vanochtend op de 33e dag ook negatief. Ik voel niets van een evt. aan komende menstruatie, maar heb wel een vage “pijn” onder in mijn buik. Verder niets geen symptomen van een menstruatie of evt zwangerschap. Ik neem toch aan dat mijn lichaam nu wel ontpilt is. Ik heb wel 14 jaar de pil geslikt. Wanneer test een huisarts je bloed dan?

klinkt misschien stom… maar je kan je ongi zelf ook weghouden door te veel piekeren…haha nou mag ik niets zeggen oen het zelf ook hoor… en jah het komt ook omdat je zo graag wilt… maar maybe speelt dat ook een rol :think: :think: :think:

:oops: :oops: :oops: ehh ja, dat zou kunnen, maar dat deed ik eigenlijk niet. Ik had eigenlijk al een instelling van, ach het zal wel weer niet. Maar die bandenpijn kan ik eigenlijk beter omschrijven als de pijn die je voelt in je onderbuik als je je plas te lang hebt opgehouden.

tjah dat klinkt toch andrs dan piekeren :think: :think: naja … ik ga hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en :pray: :pray: :pray: :pray: n hopen dat we straks kunnen :dance: :dance: :dance: vanvreugde omdat je goed nieuws hebt… :mrgreen:

Liesje, hoe is het nu?

Je kunt ook aan de ha vragen of je een echo mag bij de gyn. Dan kunnen ze kijken hoe het met je baarmoeder is en of de ongi eraan zit te komen…

Liefs,

Noortje

Liesje en Marjan :wink: ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard met jullie mee… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja dat piekeren, daar zeg je eens wat, ik ben nu 2 weken overtijd en nog steeds niks hoor, wel wat bruine afscheiding, maar niet rood jammergenoeg!! heb nu wel hoofdpijn dus als het vanavond nog gaat komen kijk ik er niet raar van op!! ik hoop het maar dan kunnen we weer beginnen aan een nieuwe ronde!!