na prikpil gebruik hoelang duurt het om zwanger te raken

hallo ik zou graag willen weten als er meer mensen zijn die na het gebruik van de prikpil weer zwanger willen worden en hoelang dat geduurt heeft ik heb 3 jaar lang de prikpil gebruikt en heb in juni 2008 mijn laatste prikpil gehad nou had ik gelijk op 25 oktober mijn maandstonden en die heb ik tot nu toe regelmatig nou hoop dat iemand mij wat meer wijs heid in dit stuk kan bieden die er wat meer ervaring mee heeft of heeft gehad

ik werd na 2,5 jaar gebruik, na een maand weer zwanger

Ik ben in juli 2007 gestopt met de prikpil en nu dus nogsteeds niet zwanger.

Het schijnt ook langer te duren voordat je cyclus weer helemaal op gang is.

Ik werd een maand nadat ik gestopt was ongi,maar was daarna heel onregelmatig(soms 2/3 p.m.)

Ik heb tot okt.dit jaar geen ovulatie gehad.

Nu pas heb ik eindelijk een normale cyclus van ong.30 dagen.(met een eisprong!)

Dus het duurt even voordat het echt helemaal uit je systeem is.

ik denk dat het bij iedereen anders is,

want ik was super snel zwanger geworden,

Ik had ook een onregelmatig cyclus, ik werd ongeveer eens in de 3 maanden ongesteld,

Na mijn bevalling ben ik weer aan de prikpil gegaan en nu word ik helemaal niet ongesteld, ben bijna een jaar niet ongesteld geworden,

Maar ik denk dat het ook komt omdat ik borstvoeding geef,

Ik ga volgend jaar weer stoppen met de prikpil of de jaar erop voor nog een kindje, eens kijken hoelang het dan duurt! :wink:

hoi meiden sorry dat ik niets meer van me liet horen zoveel in zo een tijd gebeurt men ouders en alles erom heen en dan ik die dan zwanger wil worden hoe ist met jullie moet wel zeggen dat ik nu nog steeds ongesteld ben en dan is et vaak 5 dagen voor men nod maar jha :frowning: