na miskraam waterige afscheiding, wat betekent dat?

2 weken na de miskraam heb ik nu bijna elke dag waterige afscheiding. Je voelt het echt zo lopen. De hele onderbroek wordt dan nat, nadat het leeggelopen is, dan houdt het weer op. Wie weet wat dit betekent? En wie heeft het ook eerder meegemaakt?

hoe lang was je zwanger?

Hoi Vuegje,

Ik was 11 weken zwanger, maar de vrucht was maar 8 weken en 4 dagen oud. Weet jij wat het betekent die waterige afscheiding?

ik heb het een hele tijd gehad naa een MK en er bleek nog iets te zitten. toen heb ik wat pillen gekregen om te zuiveren.

bel even de HA dat is altijd beter.

ik weet wel dat ik het ook gehad ben na de bevalling maar dat was mijn lichaam die aant zelf aant zuiveren was… is nog steeds wat ik krijg het af en toe nog …[/url]

Als het er ook uitziet als water, lijkt het me dat je heel netjes op tijd je eisprong hebt/gaat krijgen/hebt gehad… :wink:

@Vuegje wrote:

ik heb het een hele tijd gehad naa een MK en er bleek nog iets te zitten. toen heb ik wat pillen gekregen om te zuiveren.

bel even de HA dat is altijd beter.

ik weet wel dat ik het ook gehad ben na de bevalling maar dat was mijn lichaam die aant zelf aant zuiveren was… is nog steeds wat ik krijg het af en toe nog …[/url]

Ik heb net weer even de verloskundige gebeld en ze zei tegen me dat het echt niet kan dat er nog iets in zit van de miskraam. Want dan moet je blijven bloeden. Ze zei dat die waterige afscheiding een andere oorzaak heeft, maar dat het zeker weten niet van de miskraam komt. En een echo wil ze me ook niet geven.

Nou nu weet ik het helemaal niet meer wat ik ervan moet denken. Ik wacht maar 2 weken weer af, want als het goed is, moet mijn menstruatie beginnen. (ze zeggen dat na een miskraam de menstruatie na 4 tot 6 weken weer begint) Dus ik wacht af tot ik weer een menstruatie krijgt en anders zit er blijkbaar toch nog steeds wat in van de miskraam.

Wat voor pillen waren dat trouwens om je van binnen te zuiveren en heb je dat gekregen van de huisarts of kan je dat gewoon kopen bij de apotheek of iets dergelijks?

@Cynthia wrote:

Als het er ook uitziet als water, lijkt het me dat je heel netjes op tijd je eisprong hebt/gaat krijgen/hebt gehad… :wink:

Nee het lijkt mij niet dat ik een eisprong krijgt of hebt gehad, want ik heb dat nooit eerder gehad. En het is al meer dan een week aan de gang. Elke dag rond hetzelfde tijdstip voel ik gewoon mijn onderbroek nat worden van de afscheiding. Dus lijkt mij sterk dat dat te maken heeft met je eisprong. Dit is echt begonnen na de spontane miskraam. Dus ik denk toch dat het misschien wel met de miskraam te maken heeft, ook al beweert de verloskundige van niet.

Ja, dat klinkt wel iets anders dan. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen… :hug:

nee die pillen kreeg ik in het ziekenhuis omdat er bij mij nog wel iets zat.

maaru het kan ook zijn datje lichaam anders reageert hoor bij een eisprong na een zwangerschap …

dus wacht het ff af.