na leegmaken en opnieuw installeren doet hij raar

vand e week liep onze pc steeds vast.

manlief kwam erachter dat er een hoop rotzooi mee opgestart werdt, dus heeft hij alles leeggehaald en opnieuw geinstalleerd.

echter na het opnieuw installeren, hebben we al een paar keer gehad dat hij zichzelf uitzet en opnieuw opstart.

gisteren bleef hij nog geen 10 minuten aan, en vandaag doet hij dat pas na bijna 3 uur.

iemand een idee wat dit kan zijn of hoe we dit kunnen verhelpen?

vind het erg raar namelijk.

:think: windows is volledig opnieuw geïnstalleerd, en ook alle updates en drivers?

Het ‘zomaar’ opnieuw opstarten zou kunnen duiden op een warmteprobleem of hardware-conflict, krijg je geen foutmelding of “uw systeem is hersteld van een ernstige fout” bericht?

wanneer hij dan opnieuw is opgestart krijgen we inderdad dat het systeem is hersteld van en ernstige fout en dat hij de harde schijf niet kon lezen (uhh nou ik dit laatste typ, weet ik niet zeekr of het over de harde schijf gaat of iets anders, maar meen de harde schijf)

ja, alle updates en drivers zijn naar mijn weten ook volledig geinstalleerd opnieuw.

@knipoogje1983 wrote:

wanneer hij dan opnieuw is opgestart krijgen we inderdad dat het systeem is hersteld van en ernstige fout en dat hij de harde schijf niet kon lezen (uhh nou ik dit laatste typ, weet ik niet zeekr of het over de harde schijf gaat of iets anders, maar meen de harde schijf)

ja, alle updates en drivers zijn naar mijn weten ook volledig geinstalleerd opnieuw.

Kun je misschien een scherm-afbeelding van die foutmelding posten? ik heb zo geen idee wat dit is (als de melding op het scherm is dan even: print screen doen - vaak knopje ergens rechtsboven op je toetsenbord - en dan ff in het topic plakken).

Dan kunnen we even iets duidelijker kijken wat de fout misschien is… :thumbup:

zodra dat voorkomt doe ik het.

om onverklaarbare wijze doet hij het al weer 2 dagen goed…

:think:

in elk geval al bedankt voor het meedenken!

@knipoogje1983 wrote:

zodra dat voorkomt doe ik het.

om onverklaarbare wijze doet hij het al weer 2 dagen goed…

:think:

in elk geval al bedankt voor het meedenken!

Whoeha, ik schrijf een bericht en het is al opgelost :wink: :mrgreen:

Houden zo :thumbup: