na keelonsteking niet meer eten

Hoi,

ons meisje heeft een flinke keelontsteking gehad gedurende bijna 1,5 week. In die tijd veel gedronken en heel weinig gegeten. Dit deed zeer. Jullie snappen al dat ze behoorlijk is afgevallen.

De keelpijn is nu wel over volgens ons, maar eten ho maar. Alleen hele zachte en koude dingen als meloen, koud drinken.

Vanavond voor het eerst gewoon zacht warm eten neergezet. En zonder te pushen maar afwachten wat ze doet. Wel 2 hele happen zijn erin gegaan. Brood, 2 hapjes en dan is het echt over.

Moeten we hier gewoon doorheen of zijn er andere trucjes / tips voor.

groetjes

Judith

Weet je zeker dat het over is?

Denk gewoon afwachten , als ze honger krijgt gaat ze denk ik wel eten, misschien is ze nog bang dat het zeer doet

Arm kindje :hug: (leuke naam trouwens!) :wink:

Ik zou idd zeker niet pushen! 2 happen is een begin toch? Kan met ook voorstellen dat ze niet direct dr gewone eetlust weer terug heeft. Als ze honger heeft eet ze wel. Als je je echt zorgen maakt over de voedingsstoffen kun je misschien wat multivitamine of peutermelk geven?

I.S. kreeg ook keelontsteking (dacht ik) daarna ook niet meer eten, viel af bij het leven en ze is al niet zwaar.

Verder was ze er ook heeeeeel erg moe bij. Ben naar de dokter gegaan omdat ik wat voor haar keeltje wilde hebben. Ha wilde eerst bloed afnemen omdat ze én keelpijn had én zo moe. Was bij I.S. dus mooi Fyver.

Wat ik wil zeggen is, als ze hierbij ook zo heel veel moe is, zou ik terug gaan naar de ha.

Anders, niet pushen en misschien wat fruit pureren, yoghurt/vla geven, misschien even terug naar potjes voeding.

Sterkte ermee!

hoi meiden,

Vanmorgen een halve boterham, tussendoor een banaan. Avondeten was een ramp. Verder weet ik het niet, daar ik heb geslapen. Ze heeft mij aangestoken. Weet nu wel dat ze echt heel veel pijn heeft gehad. Niet kunnen slikken van de pijn is helemaal niets.

Ze heeft als toetje wel wat blauwe bessen gegeten. Is ze helemaal gek van. Multivitamine geven we haar al…

Houd jullie op de hoogte