Ik dacht Nena is uit de krampen-zone we kunnen wel weer eens aan de bruine bonen.
Nu heeft Nena sowieso er niet echt veel last van gehad en mijn meissie huilt bijna nooit.
Donderdagavond hebben we dus bruine bonen schotel gegeten en vanavond ging ze toch ineens huilen en had ze toch een last. Geloof dat het wel hielp toen ze gepoept had.
Kan het zijn dat je het merkt na twee dagen??
Gr Caroline
Ik heb het bij Lenn nooit gemerkt :think: maar het kan ook ‘gewoon’ een virusje zijn he, hoeft niet per se aan je voeding te liggen!
volgens mij is het niet meer van het eten hoor dat is volgens MIJ al uit je lijf :think: :think:
Denk ondertussen ook dat het wat anders is - ze poept echt om de paar uur en heeft ondertussen flinke rode billen.
OP zich had ze ook laatste tijd nooit meer last van krampjes maar omdat we flink aan de bonen gingen na al die maanden dacht ik als eerste daaraan.
Geen idee wat het wel is maar ze poept er iig flink op los.
tandjes mischien ?? :think: :think:
@kimmiejj wrote:
tandjes mischien ?? :think: :think:
Had het er net nog over met mijn moeder en GO begon er ook over.Op zich heerst er diarree maar dat heeft ze dan ook weer niet echt.
Ze poept nog steeds meerdere malen per dag en haar billen zien er niet uit onderhand (ondanks het nodige smeerwerk) Ze bijt al weken op haar vingertjes.
Lasse was vier maanden toen hij tanden kreeg - Roel was drie maanden en ik vijf - dus lasse zat er precies tussenin en het zou heel goed kunnen dat ook zij redelijkvroeg gaat zijn.
Ik wacht het maar af wat het nu is.
HEt waren iig niet de bruine bonen :mrgreen:
Nou succes met lasse,als het tandjes zijn dan maar hopen dat ze snel door komen,Dit is niet leuk :wall: :wall:
:hug: Voor kleine lasse
Haar poep ruikt nog steeds zo raar en ze poept nog steeds meerdere malen per dag. Billetjes zijn gelukkig niet zo heel erg rood meer. Ik meen toch ook wel te zien dat met name haar rechtrewangetje wat rood is al een paar dagen. Ik meen nu toch ook wel een verdikkinkje op onderkaak te ontwaren.
Zou het dan toch?
zo te lezen lijk het wel erg waarschijnlijk ja
erg he tandjes