na hoelang eten in voeding?

Afgelopen donderdag ging ik bij een collega eten. Gelukkig had ze er aan gedacht vega te koken :thumbup: maar niet aan de bv.

Het eten was dus lekker pittig, wat ik ook wel weer eens lekker vond :mrgreen:

De volgende dag had ze nergens last van en de dagen daarna eigenlijk ook niet. Verder heb ik niet meer zo pittig gegeten maar nu had ze gister opeens last van pijnlijke winden en (ik denk) pijn in haar buikje.

Ze was veel aan het huilen en onrustig.

Zou het nog van het eten kunnen zijn? Ze is verder eigenlijk nooit onrustig op deze manier. het is wel een wat late reactie natuurlijk :think:

Maantje, ik denk dat je er voor 99% vanuit kunt gaan dat dit niet van het pittige eten komt. (Ben geen voedingsexpert dus daarom die 1% :wink: )

Na een week is dat echt wel uit je systeem! :smiley:

Ik weet niet hoe oud je dochtertje is, maar er zijn heeeeel veel redenen waarom ze winderig / huilerig / onrustig zou kunnen zijn.

En als je tijdens je zwangerschap pittig hebt gegeten, schijnen ze daaraan te kunnen wennen en doet het ze niks. Maar dat is natuurlijk zeer verschillend per kind, de een krijgt bij het minste of geringste al pijn in zijn/haar buik en de ander doet het niks.

het is achterhaald dat wat de moeder eet problemen geeft bij het kindje , dus ik denk dat je je daar helemaal niet druk over hoeft te maken, hier wordt heel pittig gegeten en alle koolsoorten, uien , pepers etc etc, en ze hebben er geen van drietjes ooit last van gehad :slight_smile: