Na een onverwachtse ziekenhuisopname zijn we er weer hoor,..

Vervelende week! Ziekenhuisopname : 25 november 2007

Lieverdje van me (ons)

Wat een week hebben wij achter de rug he!!! Je hebt mama zo laten schrikken, en papa ook natuurlijk,…Maar je hebt mama doen beseffen dat elk moment met jou bezonder is, jij meer dan de liefde van mijn leven bent,…Mijn oogappeltje ons allesje,…

Wat is er gebeurd en hoe is het verlopen:

Woensdag 21 November:

Eigenlijk een hele normale dag,…jij bent wat verkouden en heb zoals de laatste week 2 weken moeite met drinken maar ach,…Mama vond wel dat je de laatste tijd steeds blauwer ging zien, je ziet eigenlijk altijd al wat blauw rond je mondje maar dat kan hebben de artsen al eerder tegen mama gezegt,…Maar nu was het ook al een dag of 2 rond je ogen en omdat je nog zo suf was en nog steeds niet genoeg dronk had mama de dokter gebeld en we konden die middag nog langs komen,…

Maar rond 14u ging het helemaal mis!!! Na je voeding ging ik je verschonen, alleen een plasluier kwam er te voorschijn maar je was aan het persen,…en dus heb ik je even laten liggen en ja hoor daar kwam je poepie wat je al niet had gedaan de afgelopen 2 dagen,…Maar toen gebeurde het,…tijdens het persen,…Toen ging je lichtje uit…je was buiten bewustzijn en mama buiten zinnen van angst en wist even niet wat ze moest doen,…Met spoed de noodlijn van de huisarts gebeld,…daar moest ik direct heen komen,…! Toen ik zat te bellen en te huilen schrok jij ineens en kreeg je weer kleur,…niet huilen nog steeds suf,…

Mama heeft onderweg naar de dokter papa gebeld die kwam ook gelijk. De huisarts stuurde ons door naar het ziekenhuis,…En daar ben je op de eerste hulp goed onderzoek en ter controle 48u opgenomen Dat was een klap in mama’s gezicht maar natuurlijk wel veilig,…Mama is de hele tijd bij je gebleven,…Ik was zo bang,…toen ik jou daar zo levenloos zag liggen, ik je levenloos in mijn armen had,…pfff

Donderdag 22 November en Vrijdag 23 November hebben ze eigenlijk allemaal standaard onderzoekjes gedaan,…maar niets ernstigs kunnen vinden Gelukkig natuurlijk maar mama had ook aangekaart dat je zo slecht dronk, lang verkouden was en dus zo duf enzo was,… Hierdoor wilde ze toch dat we een extra dagje bleven om dit uit te zoken,…dat was natuurlijk balen,…Maar je knapte wel even helemaal op vrijdag en zaterdag,…

Zaterdagmiddag kregen we te horen dat je naar huis mocht en mama dus ook weer sinds woensdag naar huis kon Wel lekker. De dokter had gezegt omdat hij zo verkouden is geweest dat hij daarom wel zo suf kon zijn ook konden het nog naweeen zijn van het prikje,…Maar er was geen reden om je te houden,…

Wat het nou geweest is weten ze niet,…maar het schijnt wel vaker bij kindjes te gebeuren en dan houden ze er niets aan over,…!

Het enige wat ze in het ziekenhuis hebben ontdekt is dat je een verhoogd gehemelte hebt,…dus vandaar dat je je speen niet kan vasthouden want je kunt geen dingen vacuum zuigen,…maar ja verder zul je daar geen last of schade aan over houden dus,…

Ja het waren emotionele en intensieve dagen voor mama en papa,…We houden van je schatje!!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje meid!! :shock:

:o Wat zal je geschrokken zijn…mennnn :hug:

Wat gaat moederliefde dan diep hé…je zou toch zó je leven geven voor je eigen uk…bizar is dat en bijzonder tegelijk.

Ja mama zijn maakt je kwetsbaar!

Ik ben blij dat hij weer lekker thuis is,knuffel elkaar maar fijn…

Dikke :-* Sas

Ik was idd geschrokken en de schrik zit er aardig in nog,…

Hij en mijn vriendje zijn mijn allesje en ik zou zonder geen van beide kunnen,…tjeempy wat ben ik geschrokken,…Ik kan mijn kleine nu na het eten en knuffelen ook nauwelijks nog loslaten,…

Ooh meis wat een verschrikkelijke ervaring voor jullie :shock: :frowning:

Ik kan me iets bij de angst voorstellen.

Vorig jaar devember kregen wij onze eigen zoon niet meer wakker.

Daar liep ik heen een weer met zijn lichaam die zwaar aanvoelde.

Gelukkig kregen we hem weer wakker en mankeerde hij niets, maar ik heb hem lange tijd niet los durven laten.

En je hoeft hem ook helemaal niet los te laten.

Hou hem lekker bij je, dat vertrouwen is nu gewoon even weg en dat moet rustig aan weer groeien.

Geef dat de tijd meis.



Sterkte en een dikke knuffel voor jou en je gezinnetje :hug:

Nou sinds dagen kwam hij weer snachts om 4u, denk een nare droom en een poepbroek,…haha :mrgreen: :mrgreen:

En daarna wilde hi jwel weer naar bed maar heb eerst nog even lekker met hem gelegen op de bank,…wat een mooi mannetje toch!



Het gaat helemaal goed met hem behalve dat hij nog steeds snotverkouden is,…grrr

Wat ben je dan ineens weer blij als ie 's nachts wakker word he :inlove:

ja super blij,…hihi erg he,…voel me soms te bezorgd,…maar goed