Na al mijn gezeur over een huilende Kaylee...

… wil ik even kwijt dat ze sinds een paar dagen bewust lacht. En vanmiddag en vanmorgen heeeeeeeel erg vrolijk was. En dat ik er helemaal emo van werd. Wat een hoop liefde kun je toch voelen voor zo’n klein droppie he :inlove: Maar ik wilde t dus ff kwijt… Dat het hier niet altijd kommer en kwel is :wink:

Och meissie!! :inlove: :inlove: Je zei het al bij feb. mama’s :inlove: Ik vind het echt geweldig voor je! En tuurlijk is het niet alleen maar kommer en kwel… maar dat lachen verbeterd een hoop he!

Tuurlijk is het niet altijd kommer en kwel maar als je er ff doorheen zit is het gewoon lekker als je het van je af kan schrijven hier.

Fijn om te horen dat Kaylee ook heerlijk kan lachen.

Ik weet nog dat Luca voor het eerst echt lachte en zeker toen er geluid bij kwam was ik helemaal verkocht
:inlove:

prachtig is dat he, als ze echt gaan lachen en ja dan smelt je hart gewoon weer :inlove: :inlove: . Dan kun je er weer even tegen aan. :thumbup:



Groetjes Kim en Kirsten

hey Vicky,



ik was al zo benieuwd hoe het was!!!



heerlijk voor je…



opslaan in je geheugen deze dagen!!! :inlove: :inlove:

Wat heerlijk! :thumbup: :thumbup:



Tuurlijk weten we dat het niet altijd kommer en kwel is, maar een lach doet wonderen!

Heerlijk! :inlove:

goedzo kaylee!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

(ik zat ook te janken bij het eerste lachje :inlove: mooi is het he?)

ben trouwens blij dat het niet alleen kommer en kwel is!

maar inderdaad van je af blijven schrijven hoor, als je er behoefte aan hebt.

Vicky,

We vinden je heus geen zeur hoor, integendeel: je hebt een engelengeduld met Kaylee.

En nu een lieve glimlach…

:thumbup: :inlove: :thumbup:



liefs

Gerda

nov 2005 mama

Fijn dat het beter gaat!

En lekker van genieten als ze naar je lacht.

Dan zijn de mindere momenten zo weer vergeten he?!

Hopelijk blijft ze nu heel veel lachen.

Lekekr he , als na een lange tijd verdrietjes zon mooi e lach op een kindersmoeltje doet verchijnen, heb je het als ouders toch goed gedaan,

Geniet er maar lekker van hoor, heerlijke momentjen zijn het.



:-* bianca

Heeeeeeeeeel erg fijn meid!!! :inlove: :-*

Geweldig Vicky!!



Ik kijk er naar uit dat Veerle over een tijdje ook hardop gaat lachen!!