Na 3 maanden ellende en kei hard knokken eindelijk gelukt!!

Ik wil even iedereen die steeds maar problemen heeft met de bv een hart onder de riem steken…

Ik heb in 3 maanden tijd echt heel veel ellende gehad…

2 x borstontsteking, kappotte tepels door klemming, dag en nacht moeten kolven, vingervoeden, spruw, alle soorten flessen uitgeprobeerd, baby die niet door dronk en niet krachtig dronk, melkproductie die niet toereikend was en door de dag heen steeds minder werd in de avond ophield, baby die na een paar weken ging afvallen, overmatig spuugde, en vooral kolven kolven kolven en toch nog steeds bij moeten voeden. Ik heb in al die weken maximaal rond de 60% borstvoeding kunnen geven en kreeg het niet hoger, ondanks regelmatige hulp van lactatiekundige en borstvoedingscursusleidster. Ik kolfde daarbij 12 weken elke dag minimaal 4 x 35 minuten. Ik zal vast nog wel een heleboel vergeten…

MAAR:

Ik heb haar sinds een paar dagen volledig aan de borst!!

Ik zou iedereen mee willen geven, als het niet lukt, en je hebt steeds tegenslagen, zet door!!! Er komt een dag, ook al denk je van niet, dat het goed komt, kijk maar naar mij :slight_smile:

Joepie, gefeliciteerd!!!

Knap hoor, zo doorzetten! :clap:

SUPER!!! Ik denk dat menigeen allang had opgegeven.

Ik hoop dat je nog heeeeeeeeeeel lang zelf kunt voeden.

Geniet er maar lekker van, dat is je zeker gegunt!!

Groetjes Marjolein

Goed zo!!!

Marda wij kunnen elkaar de hand schudden…hier ook pas na drie maanden normaal kunnen voeden en pas kunnen genieten van de voeding!!

Echt super knap van je!! respect!! :clap: :clap: :clap: :clap:

sinds ik me er nu in verdiept heb…weet ik dat als je doorzet er echt heel wat moois voor terug krijgt! Ik zou het idd ook voor geen goud willen missen en ik hoop dat de mensen die jou verhaal lezen het ook als een motivatie kunnen zien!! :clap: :clap:

:inlove: Geweldig Marda!! Wat lijkt me dat een heerlijk voldaan gevoel als je dan toch kan zeggen: HET IS ME MAAR MOOI GELUKT!!! :inlove:

Geniet er lekker van, samen met je meisje!!

Meid, ik wist het natuurlijk al, maar het is je zoooo gegund na al die tegenslag! Fijn dat B. alles nu zelf zo goed regelt, had je nooit gedacht 2 maanden geleden, 1 maand geleden en anderhalve week terug!

Knap van jullie :thumbup:

:-*

:clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Goed zeg, en wat een doorzetter ben je. Echt supergoed :inlove:

Wat een lieve berichten!! Tnx… :oops:

Ben ook apetrots :inlove:

Super! :thumbup:

Ook hier kan ik je de hand schudden!

Hier ook veel ellende gehad en vooral veel pijn :frowning: Maar sinds vandaag 3 weken gaat het hier als een trein…zonder hulpmiddelen :slight_smile:

Dus nu lekker genieten van de fijne momenten. Want nu je het echt helemaal zelf kan doen…is het genieten geblazen!

Wow wat een mooi verhaal! Wat heb jij een doorzettingsvermogen. Je meisje boft enorm met jou! En ik hoop uiteraard dat je er nog lang van mag genieten!!!