na 2 miskramen, weer zwanger, maar nu geen zwverschijnselen.

Hoi dames,



Ik zal me eerst even kort voorstellen.

Ik heb nog geen kids.Ik ben nu voor de 3e keer zwanger, die andere 2 keren werden een miskraam.



Nu mijn bezorgdheid:

Ik heb afgelopen week test gedaan, deze was positief!!Ik ben na die ellende van die eerdere MK, natuurlijk blij, maar durf nog niet te blij te zijn, eigenlijk ben ik heel onzeker en angstig, omdat ik bang ben dat het weer misgaat.



ik heb de zw test 2x gedaan, omdat ik het me niet kon voorstellen dat k zwanger was. had ook menstruatiebuikpijn. En omdat ik me helemaal niet zwanger voel.

Bij die andere 2 keren, voelde ik me al voor de test zwanger, en had bij beide zwangerschappen, al een wk voordat ik over tijd was, ontzettend pijnlijke/grote en harde borsten. En daar merkte ik al aan dat ik zwanger was.

Nu weet ik dus vd test dat ik zwanger ben, maar aan mijn borsten is echt 0,0 niks te merken, en andere klachten heb ik ook niet (behalve pijn in onderrug.) Ik vindt dat toch wel vreemd. Waatrom die andere 2 keren wel, en nu niet. Zou ik da nu minder hormonen in mijn lichaam hebben, terwijl ik toch even ver ben?



Nu mijn vraag; hebben andere meiden die meerdere keren zwanger zijn geweest, ook zo’n verschil in 'kwaaltjes "gehad, bij de verschillende keren dat ze zwanger waren? De ene keer niks, en de andere keer wel?



Ik weet dat elke zwangerschap anders is, maar vindt het wel erg vreemd.

Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.

Alvst bedankt voor e poging in ieder geval. :slight_smile:



Groetjes female

Ik ben niet meerdere keren zwanger geweest, maar zwanger van mijn eerste kindje. Ook ik heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen gehad. Om mij heen hoor ik ook dat zwangerschappen totaal verschillend kunnen verlopen. Ik denk dat je je daar niet zo veel zorgen om hoeft te maken.



Trouwens gefeliciteerd en ik duim :thumbup: voor je dat het deze keer goed mag gaan!

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger en beide keren ben ik niet misselijk geweest, had ik geen pijnlijke borsten (in het begin, later toen de boel erg begon te groeien wel :wink: ) , geen last van mn rug of andere dingen die je wel eens hoort. Toch hoop ik deze week onze tweede dochter gezeond en wel op de wereld te zetten!



Ik snap echter wel dat je angstig bent, zeker na 2 MK’s!

Probeer jezelf niet gek te maken! Stress is niet goed en levert niets op. Ik weet dat het makkelijker gezegd als gedaan is :hug: . Het is voor iedereen die zwanger is spannend, zeker de eerste maanden, maar probeer positief te blijven en hou je angst niet voor jezelf. Praat erover (ook met de verloskundige of arts), of al is het alleen hier op t forum, dat kan ook al helpen!



Heel veel sterkte enneuh geniet er ook van, al is dat moeilijk!

Als eerste wil ik je feliciteren met je zwangerschap, ik hoop dat het nu wel goed gaat… Ik snap dat je erg onzeker bent.



De vorige zwangerschap wist ik het ook 100% zeker voor ik de test had gedaan, Ik had pijnlijke (.)(.), erg moe en voelde me op en top zwanger.

Deze keer, helemaal niks… Had geen pijnlijke (.)(.), was helemaal niet moe en wist zeker dat ik niet zwanger was, omdat ik me niet zwanger voelde… Ook de test gaf negatief aan… Pas met 5 dagen overtijd stond er op de test dat ik zwanger was… met 6 weken werd ik pas moe, en pijnlijk borsten heb ik eigenlijk niet echt gehad.



Inderdaad is niet iedere zwangerschap het zelfde, misschien is dit juist wel een goed teken… :wink:



Heel veel succes!! En als je het niet vertrouwd, gewoon je vk of gyn bellen!!

Ik ben nu voor de 4e keer zwanger. Mijn eerste 2 zwangerschappen zijn geëindigd in een miskraam, de 3e zwangerschap is geëindigd in Dana :wink: en nu dus voor de 4e keer zwanger.



Ik heb bij mijn eerste 3 zwangerschappen allerlei kwaaltjes gehad, waarvan misselijkheid en zere borsten de hoofdklachten waren. Bij deze zwangerschap had ik helemaal niks. Ik dacht dan ook zeker dat het weer fout zou zijn, maar niets is minder waar, kijk maar naar mijn banner. Volgens de vk komt dit vaker voor, hoewel ik het maar raar vond om niet misselijk te zijn en geen zere borsten te hebben.



Ga er dus niet meteen vanuit dat het mis is, hoewel ik je ‘slag om de arm’ heel goed voor kan stellen.

ik ben voor de 6e keer zwanger.

3 miskramen

4e was 1 gedeelte van een 2ling waarvan donny nr 2 is ( nu 3,5jr)

en nu zwanger na 3jaar proberen.



bij deze had ik wel kwaaltjes , maar bij donny pas na een week of 9-10

bij alle 3 mijn zwangerschappen werd ik pas misselijk en ziek toen ik rond de 6 of 7 weken was daarvoor nergens last van.

ben 4 keer zwanger geweest 1e keer was ik de eerste 2 maanden niet misselijk en vanaf maand 2 tot 4 was ik misselijk en kregen we onze gezonde meid lyann.



bij andere 3 (helaas alle 3 mk’s) was ik meteen misselijk…



hoop voor je dat alles goed mag gaan!!!

en uhh toch gefeliciteerd he :wink:

Thanx meiden voor jullie reactie.



Voel me nog steeds niet echt zwanger… wel net weer opnieuw test gedaan, en zwangerschapsstreepje was wel een stuk donkerder van kleur als die andere keren. Dus ik neem aan dat ik dan toch weer meer hormonen in mn lijf heb.



Wel geven jullie me ook wel weer wat meer gerustheid, ivm verschillende soorten kwaaltjes of geen kwaaltjes bij steeds een andere zwangerschap.

Gyn zei na laatste MK, dat als ik weer zwanger zou worden, dat ik dan gewoon vanaf week 7 mocht komen voor echo, want dan zou het hartje moeten kloppen, en ben ik meteen gerust gesteld/of zou ik snel weten waar ik aan toe was. Dus even 2,5 wachten nog…



nogmaals …THANX!!