Na 2 keizersnedes normaal bevallen?

ik heb ook 2x een spoedkeizersnede gehad.

was er van uit gegaan dat het nu automatisch een ks zou worden.

maar mijn vk zei dat als er geen erge risicos zouden zijn. dat het waarschijnlijk wel gewoon zou kunnen.

als het kindje zo klein zou zijn als T.ara en zou liggen zoals Y.ouri, dan is er neits aan de hand volgens haar.

maar moet het overleggen met de gyn.

Maar dat hoeft niet meer, want we zijn er zelf al uit.

Wij gaan toch wel voor een ks. hoe erg ik dat eigenlijk ook vind, want wat zou ik graag GEWOON bevallen.

maar we zouden niet willen dat er iets met mij of met de baby zal gebeuren.

ook mijn man wil al die angst niet meer doorstaan.

succes Karin met je keuze, ik weet helaas hoe moeilijk het is.

Dankjullie wel meiden,

vandaag over gehad met mijn gyn. Hij acht de kans heel klein dat het gaat lukken. Alles moet helemaal goed zijn. De ligging, ik moet ontsluiting hebben en goede weeen hebben. Als het toch weer een ks wordt dan hoef ik me geen zorgen te maken over de toekomst. Hij heeft wel eesn 5x een ks gedaan :mrgreen: Moest niet teveel hoop hebben op een normale bevalling maar hij staat er niet negatief tegen over.

Mijn man is wel heel erg angstig mocht ik normaal bevallen niet alleen voor de kleine maar ook voor mij :shifty: daar moet ik ook rekening mee houden

wel fijn om te weten dat áls het een KS wordt, dan dit niet het einde van je kinderwens hoeft te zijn. tenminste dat lijkt me een belangrijk punt. en natuurlijk spelen de emoties en angsten van hub ook mee. jullie komen er wel uit met z’n tweetjes :-*

ik kijk nu al uit naar je ongetwijfeld prachtige dochter!