Kun je Nutriton en Ntrix eigenlijk in 1 fles geven?
Remco krijgt altijd 2 schepjes Nutriton door zijn flessen omdat hij anders zo spuugt. Nu mag hij langzaamaan Ntrix in zijn laatste fles. Gaat dat eigenlijk goed met N*triton?
Ja hoor, kan gewoon samen in 1 fles, heb ik ook gedaan.
Groetjes van Mij
ik heb het nooit gedaan omdat de fles met nutrix al dik genoeg was en hij daardoor al niet meer spuugde
Wij hebben het geprobeerd, maar hier ging het juist niet goed. Het werd klonterig of te dik, waardoor hij het niet meer kon drinken.
We hebben de nutrix in de laatste fles gedaan, vlak voordat hij ging slapen. Dus na het drinken legden we hem op bed. De fles is hierdoor toch altijd binnen gebleven zonder de nutriton!
@Ziet wrote:
ik heb het nooit gedaan omdat de fles met nutrix al dik genoeg was en hij daardoor al niet meer spuugde
Precies ! Same here :mrgreen:
Ook hier. Bas kreeg voordat ik nutrix gebruikte in elke fles nutriton, maar het probleem daarmee was dat de ontlasting zo dun werd. Na de vier maanden ben ik overgegaan om in elke fles een beetje nutrix te doen en daarmee de ontlasting beter en nauwelijks meer spugen.
Het kan wel samen, maar is eigenlijk niet nodig.
@welkom wrote:
Ook hier. Bas kreeg voordat ik nutrix gebruikte in elke fles nutriton, maar het probleem daarmee was dat de ontlasting zo dun werd. Na de vier maanden ben ik overgegaan om in elke fles een beetje nutrix te doen en daarmee de ontlasting beter en nauwelijks meer spugen.
Het kan wel samen, maar is eigenlijk niet nodig.
Hoeveel Nutrix deed je dan in elke fles?
Remco heeft ook vrij dunne ontlasting door die Nutriton. Dan ga ik dat toch eens proberen, alleen wat Nutrix en geen Nutriton meer (zodra het pak leeg is :mrgreen: )
Nutrix en butriton kan je beter niet samen in 1 fles doen!
Beebs kunnen daar enorme veel darmkrampje svan krijgen je moet het eigenlijk vergelijken met als je zelf boerenkool eet en daarna nog een bord hutspot!
Veel te zwaar, deze wijsheid heb ik van het buro hoor!!!, ik gaf het namelijk ook samen in een fles een paar maanden terug!
Jurre werd er echt super beroerd van!
groetjes gwen
Of ik het nu wel of niet samen in een fles geef, Remco maakt het niks uit. Ik merk ook niets aan hem.
Ik denk wel dat het ene kind er gevoeliger voor is dan het andere kind.
@Paschal75 wrote:
@Ziet wrote:ik heb het nooit gedaan omdat de fles met nutrix al dik genoeg was en hij daardoor al niet meer spuugde
Precies ! Same here :mrgreen:
hier ook!