Mysterie?

Ik vraag het me toch echt heel erg af hoe het zit! Wie kan mij het geheim achter dit mysterie vertellen?



Ik zag ergens op tv dat Nicole Kidman zwanger is, Tom Cruise heeft met dat andere mens ook al een kindje. Maar hoe zit dat nou eigenlijk, ze hadden destijds toen ze nog samen waren kinderen geadopteerd omdat ze geen kinderen zouden kunnen krijgen, en nu hebben ze opeens allebeid “biologische” kinderen…



Ik denk zelf persoonlijk dat het hele Tom Cruise verhaal van geen kant klopt (sorry voor de fans)

Volgens mij zijn ze wel samen zwanger geweest maar kreeg zij miskramen of een miskraam!?

Je hoort ook wel een dat er iets niet klopt bij een van hun. dat het niet match met die twee maar dat het bij een andere parnter wel kan. Ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen. Geen goed match dus. Ik weet het niet hoor.

@renzosmam wrote:

Volgens mij zijn ze wel samen zwanger geweest maar kreeg zij miskramen of een miskraam!?




Volgens mij ook ja :think:

Ja, Nicole Kidman schijnt gezegd te hebben dat ze zwanger was toen ze uit elkaar gingen en dat dit geeindigd is in een miskraam.

Hebben ze niet bewust gekozen om te adopteren?

Maar ze hebben destijds toch kinderen geadopteerd omdat ze samen geen kinderen konden krijgen?

Soms lukt het gewoon niet ook al is er medisch niets te vinden. Misschien was dat bij hun ook wel het geval en wie weet zijn ze wel in de medische molen terecht gekomen. Dat zullen ze wel nooit vertellen en dat is hun goed recht ook toch?

Ja tuurlijk hun goed recht, maar ze hebben er destijds ook geen geheim van gemaakt dat het niet lukte dus dan kan je toch wel vragen gaan verwachten als je in de spotlights staat… Was er gewoon benieuwd naar opeens…

Misschien wistten ze niet hoe het moest :silenced: :wink:

Mischien klikten ze niet bijelkaar?

Qua genetisch materiaal?

@joseetje wrote:

Mischien klikten ze niet bijelkaar?

Qua genetisch materiaal?




Dat bedoelde ik dus. :thumbup:

:think: ik zou genetisch ook niet klikken met Tom :sick: :silenced:

:mrgreen: Helemaal eens met die uitspraak!

@Tante Soesa wrote:

:think: ik zou genetisch ook niet klikken met Tom :sick: :silenced:




:lol: Behalve dat ik zijn karakter niet helemaal top vind, vind ik hem er ook steeds enger uit zien.

Volgens zijn ex Mimi Rogers kon hij zelf geen kinderen verwekken.

Maar ja, de 1 zegt zus de ander zo… :mrgreen:

@Rooike wrote:

Volgens zijn ex Mimi Rogers kon hij zelf geen kinderen verwekken.

Maar ja, de 1 zegt zus de ander zo… :mrgreen:




Ja dat had ik dus ook gehoord… en dan al dat gedoe met hoe heet ze waar die nu mee is, net allemaal een beetje te, valt me mee dat ie nog niet met dat kind uit hotelkamerramen loopt te zwaaien (Ã la Wacko Jacko).

@Tante Soesa wrote:

:think: ik zou genetisch ook niet klikken met Tom :sick: :silenced:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lig in een deuk!



Nou je het zegt hé…ik zag laatst weer foto’s van dat kindje…dioe is echt sprekend haar moeder :shock: dus hij heeft iig zwakke genen :wink:

8)
"renzosmam wrote:
Nou je het zegt hé...ik zag laatst weer foto's van dat kindje...dioe is echt sprekend haar moeder :shock: dus hij heeft iig zwakke genen :wink: 8)

Nou dat zou meteen een hoop verklaren want er is iets met die vent (Scientology?) :sick:

@renzosmam wrote:

@Tante Soesa wrote:
:think: ik zou genetisch ook niet klikken met Tom :sick: :silenced:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lig in een deuk!



Nou je het zegt hé…ik zag laatst weer foto’s van dat kindje…dioe is echt sprekend haar moeder :shock: dus hij heeft iig zwakke genen :wink:

8)




Ik vind haar echt sprekend Tom Cruise hoor…Ze lijkt echt wel op hem…