Myrthe is ziek...

Super dat ze niet meer overgeeft…!! Helemaal geweldig… Alleen die diarree dan nog, maar aangezien ze niet meer spuugt, kan er wel weer wat meer in aan de bovenkant…!!



Heb je je HA ondertussen al gesproken…?? En zo ja, wat zei hij…??

Goeiemorgen!

Ik heb gisteren even de HA gebeld. Ze zei dat het niet uitmaakte als Myrthe een tijdje weinig plast, omdat er ook in een paar druppels een heleboel afvalstoffen passen. En dat Myrthe het waarschijnlijk wel aangeeft als ze niet genoeg BV krijgt, maar dat dat niet voor alle babies geldt. Ik was tot nu toe Myrthe steeds voor met aanleggen, maar vannacht is ze 4x gekomen met 1,5 uur ertussen. Ik heb er maar in bed genomen. :mrgreen:

Volgens mij voelt ze zich echt wat beter. Gisteravond heeft ze wat ‘kale’ spaghetti-slierten weggewerkt en straks gaan we een groentehap proberen.

Doeg,

Sanne

Nou, wat een opluchting toch…?? Komt allemaal weer helemaal goed…!! En kale spaghettislierten leveren lekker een hoop koolhydraten voor haar, dus dan sterkt ze ook snel weer aan…!! (die van mij eet overigens het liefst ook kale pasta… :sick: :mrgreen: )



Nog een paar daagjes lekker extra drinken en ze is weer helemaal de oude, en jouw bv is weer op peil…!!

Hoi hoi,

Allemaal goed nieuws inmiddels. M’n productie is bijna weer op peil. Ik ben erg blij dat het zo snel terug is!! En Myrthe is ook bijna weer helemaal hersteld.

Bedankt voor alle steun!

:-*

Sanne