Myrna gaat morgen wennen in groep 1

Jaja morgen is eindelijk zover de grote dag…

dan gaat ze voor het eerst naar groep 1, spannend!

Ze heeft er heel veel zin in en heeft haar tas al klaar staan :inlove:

Leuk!!! Veel plezier Myrna!!!



Zo hee. Ook raar voor mama. Heeft ze opeens 2 schoolgaande dochters en een leeg nest :?

heej lieve myrna

heeeel veel plezier op school meis

jee wat word jij al groot !!!



lieve heleen, wat zal het wennen zijn voor je

vertel je even hoe het was?

Oh wat goed :smiley:

Heel veel plezier op school Myrna, het is heel erg leuk, vraag maar aan Ryan :mrgreen: :-*

wat heb jij ineens grote kinderen he :inlove:

ooo ik heb zo gelachen en de andee ouders ook om Myrna…

het was zo grappig, zij was zo grappig hahaha



ik heb nog heel wat foto’s gemaakt, want de ouders mochten er nog even een uurtje bijblijven…



daar zaten ze dan met zijn 6-en en de juf in de kring, de juf een aantal uitleggen over het bijbel lezen en naar de wc gaan…

ooo en Myrna had overal een antwoord op of een verhaaltje, stak ze haar vingetje in de lucht, juf juf mijn mama heeft ook een bijbel, juf ging over de wc uitleggen, ketting om juf juf ik moet naar de WC… :mrgreen: :mrgreen: :oops:

elke maand komen er nu kindjes bij in de klas tot aan de zomervakantie…



ze vond het prachtig, toen daphne voor het eerst ging was zij heel verlegen en durfde zij niets, Myrna is heel anders, totaal niet verlegen en bang…



ik zal de foto’s nog laten zien , eerst koffie…



ik ben blij dat ze naar school kan, ze vond het thuis zijn ook niets meer aan, verveelde zich erg thuis, ikzelf had het er ook niet zo moeilijk mee als toen met Daphne…

van haar zag ik toen ook dat ze het zelf moeilijk vond en onzeker was en het zoooo eng vond, maar Myrna heeft dat helemaal niet, ik heb bij myrna zoiets van dat zit helemaal goed …

tussen daphne en myrna zit 1 klas, groep 1 en myrna zit in groep 1A, daphne in groep 2, daphne was zo niewsgrierig die is met een vriendinnetjes samen nog naar myrna haar klas gegaan om even te kijken haha :thumbup:



en ik heb straks 2 morgens voor mezelf en 1 middag…vind ik ook erg lekker hoor…



gaat wel allemaal zo snel vind ik, lijkt nog maar zo kort geleden dat ze allebei geboren werden ook…en nu al naar school :thumbup:

fijn dat ze het zo leuk vind !!!

en lekker he wat tijd voor jezelf