My parents are gonna love you.

Kijkt iemand hier dat ook wel eens? Soort sadistisch programma waarbij iemand zijn nieuwe liefde voorstelt aan zijn ouders. Dit is dan een BN-er die er nogal bizarre gewoontes op na houd :mrgreen:

Uiteindelijk wordt verteld dat het een (Slechte) grap is.

Vond niet alle afleveringen even leuk trouwens. Vorige week (Hans Klok) was een beetje soft, maar Johnny de Mol was echt briljant.

Vanavond Sebastiaan Labrie, ben benieuwd!

haha ja ik heb die met jack spijkermangezien… echt hilarisch vond ik het :lol:

Zou jij je ouders zo in de zeik kunnen nemen?

Ik zie dat nu met die Sebastiaan Labrie, maar echt, ik zou het niet kunnen, haha. Ik zou het echt enorm sneu vinden, haha.

ik vind het echt grappig :slight_smile:

Hoe kún je het serieus nemen: de kip bedanken :lol: .

zie alleen maar de voorstukjes en denk goh die mensen wonen allemaal soort van hetzelfde :shifty: Maaruh ik neem nu aan dat die ouders dus zogenaamd uitgenodigd worden bij de aanstaande want tja je moet al die camera’s toch ook ergens kwijt.

Ik moet zeggen dat ik de huidige voorstukjes met sebastiaan nog wel grappig vind overkomen - met die seksuele energie en in een sekte gaan enzo.

Patty Brard was de eerste geloof ik - heb het niet gezien :sick:

ze waren daar aan het “samenwonen” zeiden ze aan het begin.

ik wilde het nu wel eens zien, maar ik denk dat de voorstukjes die ik gezien heb grappiger waren als deze aflevring, er zaten wel leuke stukjes in, maar ik vond die Sanne ook niet echt overtuigend overkomen dat die kerel nu echt dé liefde van haar leven was…

van sebastiaan ging ik bijna denken dat hij alles echt meende, maar zij deed niet echt goed mee Nee…

Patty brard heb ik overgeslagen , ik kan haar niet goed hebben…

Soms zijn de voorstukjes leuker dan de aflevering :wink:

Ik heb vorige week erg gelachen om Hans Klok die de hele tijd voor de ventilator ging staan om zijn haar goed te doen :mrgreen: :mrgreen:

En die keer met Jack Spijkerman dat hij vertelde dat hij zo’n hekel aan kinderen had :mrgreen:

Gister was Jack Spijkerman bij koffietijd, zat ie ook te vertellen over de opname.

Toen uiteindelijk bekend was gemaakt dat 't niet echt was, gaan de camera’s uit. Staan ze bij de deur, afscheid nemen van de ouders en zn ‘vriendin’ zegt die moeder : ik vind 't echt zo leuk dat je iets hebt met mn dochter :lol: snapte nog steeds niet dat álles nep was, niet alleen de dingen die die vertelde :wink:

Ik heb vorige week erg gelachen om Hans Klok die de hele tijd voor de ventilator ging staan om zijn haar goed te doen :mrgreen:

Haha niet gezien, klinkt erg leuk :lol:

net even deuitzending met johnny de mol gekeken en die was wel leuker, maar dat kan komen omdat ik hema altijd wel leuk vind om naar te kijken?

ik denk niet dat dit een wekelijks item voor ons word 8)

Ach gut, die arme moeder die niet snapte dat ook dat nep was :lol:

En ja, Hans klok was wel grappig met zijn haar ja :lol: