MY Free Farm

nee hier ook geen problemen… ondertussen ben ik ook weer een level gestegen… nu kan ik een bankje kopen… maar vind dat een beetje onzin, dus we sparen gewoon rustig door :mrgreen:

@marjolein98 wrote:

dat heb ik ook hoor hille, heeeel soms!

Misschien te druk op de server…?

Denk niet dat dat aan de software ligt… Ik heb hier alles het nieuwste van het nieuwste…

(heb zaterdag een nieuwe laptop gekregen)

Ik zeg ook niet dat de huidige storingen aan software liggen, maar dat het aan de explorer-software ligt dat ik vanuit mijn werk helemaal nooit nie op MFF kan komen :wink:

En BTW: bij MHE èn MFF wordt ik er standaard precies om de 2 uur uitgegooid…en dat is soms als ik net rustig aan het zaaien ben ofzo :eh:

hille wat vreemd, ik kan je wortels wel oogsten maar je graan niet :eh:

vreemd zeg… :?

Sorry dan heb ik niet goed gelezen :oops:

hille ik het het even op het forum van my free farm gevraagd

@oessie wrote:

hille wat vreemd, ik kan je wortels wel oogsten maar je graan niet :eh:

:think: da wordt het echt gek

ja echt heel raar is dat, graan blijft gewoon staan, terijl de wortels wel geoogst kunnen worden …

ja gek he, snap ut ook niet…ok gevraagd op het forum dus en al weer wat gehoord?? :cry: :cry:

nee heb nog geen bericht erop gehad… maar het blijft echt heel vreemd…

heb je dat via mij gevraagd of op jou tuin??

straks is het omdat we allebei in die tuin aan het wroeten waren?? :think:

nou dat zou raar zijn dat gebeurd bij Molehill toch ookwel eens…

maar dan is het stom dat die wortels wel gewoon kunnen. heb het opmijn forumnaam gevraag maar wel met jou accountnaam erbij… ben benieuwd wanneer ik wat terug krijg

uitloggen inloggen?

Cache legen( ctrl shift delete)

dit kreeg ik terug

szus ik krijg ook na het inloggen een leeg scherm

blijft vreemd hihi

maar ja…

zo heb nu de aardbeien verwisseld voor komkommers voor de quest van morgen!! nu kan je ze nog per dag doen, maar straks zijn het erg veel producten haha

Ik ben lvl 3, ofzo, wat is het verschil tussen server 1 en 2? Niks waarschijnlijk, maar neem aan dat jullie op server 1 zitten?

ja we zitten op server 1 zodat we allemaal in het zelfde gilde kunnen straks

snap er echt niks van…kan ze nog niet oogsten hoor?? raar gedoe…die granen nemen veel plek in zo :eh:

als er nog dames zijn die tussendoor af en toe bij mij ook willen verversen en eieren oogsten… :inlove:

Ik gaat strakjes ff eenmalig coins kopen, wil nl ook snel richting level 10 hihi

wat isje in lognaam en ww?

Level 9 :dance:

@tantetoe wrote:

als er nog dames zijn die tussendoor af en toe bij mij ook willen verversen en eieren oogsten… :inlove:

Ik gaat strakjes ff eenmalig coins kopen, wil nl ook snel richting level 10 hihi

ik heb je tuintje ff bijgewerkt en je kippen zijn al weer aan de leg :mrgreen: