MY Free Farm

dat zou wel fijn zijn oes!!!

doe er wel langgroeiers in hoor, leveren meer punten op!!

maar lukt me niet elke morgen om die erin te doen…

maar als je wilt graag!! :-*

je moet dan wel steeds uitloggen en inloggen he

wil je dan ook mijn quest afronden?

die staat al klaar als het goed is

oh haha, ben niet wakker geloof ik.

ik heb bijna nog niets verkocht, ja een paar 100 aardbeien… ben druk met voorraadje opbouwen…

en wat is jou tactiek?

ik met nog 32416 punten voor level 9, duurt nog wel even dus

idd ik denk dat het geld en een coin kost en dat dan alles in 1 keer schoon is op je akkertje.

Ik heb nu dus 3 bouwplekken. 2 tuintjes en 1 kippenhok…

Ik moet nog 6.863 punten en dan ben ik in level 9.

Het gaat snel hoor Romata! Ik ga vandaag nog wel level 10 halen…denk ik! Heb mijn Quest al klaar staan voor vanavond :wink: en die is al 3.300 punten :smiley:

je guest is afgerond sophie :thumbup:

Ik heb al mijn klanten geholpen die langs komen…MP verkoopt toch nog niet erg lekker. Dus dan maar klanten helpen en dan krijg ik ook weer punten :slight_smile:

Ik heb nu een paar keer wat radijsjes verkocht en wat komkommers…zodat ik bijvoorbeeld die coin kon kopen :oops:

Nu zit ik dus met een coin een nog vol met onkruid bedekte 2e akker en geen geld :think: beetje dom dus van mij.

Dus als er nog iemand een coin wil kopen :D???

zal zo melis op gaan halen van school, ik heb vanmiddag nog niets uitgevreten zeg :oops:

dank je oes :-*

Ik zit op mijn werk, maar ik heb er zó geen zin in vandaag. En das niet handig, want eigenlijk heb ik het best wel druk :wink:

Dus heb net jullie geklets van vanochtend ff doorgelezen :lol:

Marjolein: iets minder slimme actie, maar niets onherstelbaars :angel:

Juudje: als ik het goed heb zit ik nu in level 8 (kan vanaf vanmorgen ook tomaten doen, dat is 8 toch?) en heb 3 bouwplaatsen vrij: 2 akkers en het kippenhok. Maar dat komt vooral omdat ik de gratis coins gekregen heb door me voor wat nutteloze prijsvragen en enquentes in te schrijven :wink:

Sophie: ik kom vanaf mijn werk ook niet in MFF, wel op MHE. Komt denkik doordat we hier met een antieke versie van Explorer werken die niet samen gaat met MFF. Ach, ik vind het wel best zo. Knal er 's ochtends langgroeiers in en dan zie ik wel hoe het erbij staat als ik thuis ben. En die eieren rotten ook niet weg :lol:

Romata: zo af en toe verkoop ik wel iets. Ik vind een voorraad van 500 nog wel even genoeg en als iets daar boven komt verkoop ik het. De marktprijzen zijn wel belachelijk laag nu, maar als ik het op de plank laat liggen verdien ik er ook niets mee :wink:

Goed: misschien moet ik maar weer eens aan het werk :roll: :wink:

ja szus maar wat het vreemde is is dat ik wel op de duitse kan!!

@marjolein98 wrote:

Als jullie maar niet lachen…ik zal 1 hint geven :wink:

DAt had ik dus keer 2 :oops:

Terwijl er op mijn ene akker nog maar 1 kakerlak en 2 stronken stonden :oops: :oops:

Ik nog mailen omdat ik 2 coins kwijt was, niet goed gelezen dat het een coin koste.

Hoeveel het mij uiteindelijk heeft gekost weet ik niet, maar dom is het wel van me :wall:

Sophie: Ik weet niet genoeg van software om dat helemaal te kunnen verklaren. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze in de Nlse versie, omdat die wat nieuwer is) wat dingetjes hebben ingebouwd die nog niet in de DLse versie zitten.

Wat voor een soort foutmelding krijg je?

Ik krijg helemaal geen foutmelding: bij mij blijft’ie gewoon hangen na het inloggen (blanco pagina).

ik vlieg er ook telkens weer uit :cry:

huh ik bij jou niet hille :think:

:think: :cry:

@mamma van sharondenise wrote:

@marjolein98 wrote:
Als jullie maar niet lachen…ik zal 1 hint geven :wink:

DAt had ik dus keer 2 :oops:

Terwijl er op mijn ene akker nog maar 1 kakerlak en 2 stronken stonden :oops: :oops:

Ik nog mailen omdat ik 2 coins kwijt was, niet goed gelezen dat het een coin koste.

Hoeveel het mij uiteindelijk heeft gekost weet ik niet, maar dom is het wel van me :wall:

gelukkig, het ligt dus niet helemaal aan mij…het staat er gewoon niet duidelijk!

ben ik aan het watetr geven hop zit ik weer bij het inlogbeeld :think: zit je dr nu ook bij mij achter?

nee zit er niet achter.

dat heb ik ook hoor hille, heeeel soms!

Misschien te druk op de server…?

Denk niet dat dat aan de software ligt… Ik heb hier alles het nieuwste van het nieuwste…

(heb zaterdag een nieuwe laptop gekregen)

kan nu vanalles doen maar mn graan niet oogsten?/?/ wil jij is proberen oes?

hier helemaal geen problemen :eh: