Sophie, gecondoleerd meid :hug:
Oessie, ik zou voor de kippies gaan, die leveren nu veel meer op. Maar dat is mijn bescheiden mening
Enne, welkom terug!
Sophie, gecondoleerd :hug: .
Oessie, welkom terug!
Hier aan het wachten op mn eieren…
maar dus kippen nemen voordat ik een extra tuin heb :think:
ja oes zou ik ook doen
leveren ook meer punten op en meer Ad
dank je meiden…zijn moeilijke dagen, maar ja
zit ook zo in de knoei ff met mezelf want door het overlijden gaan we niet op vakantie
en we hadden juist de behandeling verplaatst omdat we op vakantie wilde
dubbel rot dus pffffff
maar goed ik moet niet zo mutsen sorrie voor mijn klaagzang, morgen gaat het vast weer beter
natuurlij kmag je klagen… je krijgt het allemaal maar voor je kiezen zo… en inderdaad je hebt de behandeling verplaatst en dat voelt vast heel rot…
maar ikw eet zeker dat achter de wolken een zon voor jullie schijnt meis… dat moet gewoon… :-*
He Sophie meis, gecondoleerd lieverd :hug: :hug:
Oessie welkom terug meis.
Ik zou ook voor de kippies gaan en daarna de tweede tuin.
Proberen jullie allemaal via gratis pay even wat coins te verdienen, dan heb je in ieder geval een klein start bedragje.
Ik had op de eerste dag 15 coins verdiend.
Niet die nemen waar bij je moet bellen hoor, want dan kan je beter kopen.
Gewoon die prijsvragen en enquetes die maar een paar coins geven.
We gaan gewoon beide voor die positieve test in maart/april :-* . Moeten gewoon maandmamma’s worden :thumbup:
Sophie… ff voor jou… wat een piep periode :hug: :hug: :hug:
@Babygirl25 wrote:
We gaan gewoon beide voor die positieve test in maart/april :-* . Moeten gewoon maandmamma’s worden :thumbup:
Nou zeker meiden, dat moet gewoon!!!
:hug: :hug:
jullie zijn lief
fijn dat ik even mag klagen
babygirl ech wel wij moeten maandmama’s worden het mag nu wel eens gaan gebeuren bij ons!!!
januari 2011 is voor ons :-*
wendy wat kan ik nu al met die coins dan?
die kan je omzetten in aardappel dukaten en dan kan je dus kippen kopen en een tweede tuin
hmm oke , misschien dat ik dat maar eens doe dan…mag wel eens toch :mrgreen: :shifty:
@sophie wrote:
die kan je omzetten in aardappel dukaten en dan kan je dus kippen kopen en een tweede tuin
Ja inderdaad, is het al gelukt dan met gratis pay?
Ik heb het meteen gedaan dus misschien staan die aanbiedingen er niet meer bij. Ik had deze 2:
Win een iPhone!
Je moet de volledige registratie invullen.
Gestart:
03 Feb 17:16
Levering:
5 - 60 minuten
8 Coins
Afgesloten
Help Sleep uw favoriete mini in de wacht!
Je moet de volledige registratie afsluiten.
Gestart:
03 Feb 17:04
Levering:
5 - 60 minuten
7 Coins
Afgesloten
Help
Echt enkel de free doen hoor, de rest zit je vast aan een sms abbonement, eer je daar vanaf bebt ben je misschien wel 20 euro kwijt.
Natuurlijk mag je klagen :-*
Het is niet niks wat je nu allemaal op je bordje krijgt!
Ik ga hier idd ook eerst voor de kippen Ga zo een 5e kip kopen als mijn eitjes klaar zijn over 5 min.
Dames, wie zijn er ook geregistreerd bij het MFF forum?
Want ik heb daar nu een boerengilde hoekje gekregen op het forum, maar ik kan niet testen of het ook niet zichtbaar is voor wie niet staat aangemeld door mij.
Babygirl en wendy kunnen dat niet testen, want die heb ik al toegevoegd
Vrijwilligers :mrgreen:
http://f5.upjers.com/index.php
Sophie, gecondoleerd :hug:
ja ik heb de gratis coins ook wendy :dance:
@crazymom wrote:
Dames, wie zijn er ook geregistreerd bij het MFF forum?
Want ik heb daar nu een boerengilde hoekje gekregen op het forum, maar ik kan niet testen of het ook niet zichtbaar is voor wie niet staat aangemeld door mij.
Babygirl en wendy kunnen dat niet testen, want die heb ik al toegevoegd
Vrijwilligers :mrgreen:
http://f5.upjers.com/index.php
Het is wel zichtbaar, maar niet toegankelijk als je erop klinkt: Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen.
Dan is het helemaal goed gegaan :thumbup:
Wie kan ik daar aanmelden :mrgreen: