Nou zeg… Heb ik eindelijk mijn tweede (derde) tuintje, zijn er gewoon twee plekken met kakkerlakken. Dat is gemeen…
Romata, gefeliciteerd met de goede echo, het is en blijft een wonder he? :inlove:
Romata, gefeliciteerd met je goede echo! :inlove:
De koei’n staan op stal :dance:
En heeft er iemand misschien een dot graan voor een leuk prijsje die kippen eten me arm joh :roll: :mrgreen:
En we hebben een nieuw boerengilde lid: Chris de Dwerg :dance:
@Cynthia wrote:
Nou zeg… Heb ik eindelijk mijn tweede (derde) tuintje, zijn er gewoon twee plekken met kakkerlakken. Dat is gemeen…
Romata, gefeliciteerd met de goede echo, het is en blijft een wonder he? :inlove:
Ik heb in mijn eerste tuintje ook twee plekken met kakkerlakken… is het zo raar dan?
dank jullie :-*
Chris de dwerg erbij is leuk/goed, hij is altijd erg gedreven :thumbup:
ik ben nu bij level 7, dus moet nog even wachten en kom me dan zo snel mogelijk aanmelden
@tantetoe wrote:
@Cynthia wrote:Nou zeg… Heb ik eindelijk mijn tweede (derde) tuintje, zijn er gewoon twee plekken met kakkerlakken. Dat is gemeen…
Ik heb in mijn eerste tuintje ook twee plekken met kakkerlakken… is het zo raar dan?
Ik heb er maar 1 in mijn eerste ( :shifty: enige) tuin

ik ben nu level 7. maar gaan maandag een week naar centerparcs dus … daarna pas ergens level 10 denk ik. Mijn mams gaat hem voor me bij houden!
Romata mooi man dat de echo goed was!!!
@Szus wrote:
@tantetoe wrote:@Cynthia wrote:Nou zeg… Heb ik eindelijk mijn tweede (derde) tuintje, zijn er gewoon twee plekken met kakkerlakken. Dat is gemeen…
Ik heb er maar 1 in mijn eerste ( :shifty: enige) tuin![]()
Ik heb mijn tweede tuin ook pas net hoor en de eerste is nog niet eens helemaal leeg, haha. Ik heb er nog wat stenen in en alle stronken. Ik weet alleen van de duitse versie dat ik dat ook deed en dat het dan best vlot gaat met planten enzo. Dus vandaar dat mijn eerste prioriteit bij een tweede tuin lag.

@romata wrote:
Ik ben ook al begonnen hoor aan de Quest je krijgt er toch punten en geld mee.
en ff ego:
Heb net een echo gehad :inlove:
En alles was goed met ons ukkie, hartje zag je erg duidelijk en tikte goed.
Hij/zij lag te slapen en wilde weinig bewegen, na een x hoesten zagen we dan toch die armpjes/beentjes bewegen :inlove: . Paar seconde later draaide hij/zich om op zijn zij. Had er dus duidelijk genoeg van :lol:
We konden al 5 vingertjes tellen, toch weer mooi om te zien zo’n compleet klein mensje !!
Hij/zij was 6 centimeter ( van het hoofdje totaan de bips ), en ik heb 3 dagen kado gekregen ben dus 12 weken en 2 dagen .
Gefeliciteerd meissie :inlove: :inlove: :inlove:
ik ben bij level 4, ga niet zo hard…weinig tijd voor die kortgroeiers…
romata…gefeliciteerd meid…wat fijn een goeie mooie echo!!!
@Cynthia wrote:
Ik heb mijn tweede tuin ook pas net hoor en de eerste is nog niet eens helemaal leeg, haha. Ik heb er nog wat stenen in en alle stronken. Ik weet alleen van de duitse versie dat ik dat ook deed en dat het dan best vlot gaat met planten enzo. Dus vandaar dat mijn eerste prioriteit bij een tweede tuin lag.![]()
:think: Is natuurlijk ook een idee om de stronken die er nu nog zijn lekker te laten staan. Maar dan nog is het moeilijk genoeg om geld te verdienen nu om die 2e tuin tot akker om te toveren…
ik zou toch wel aanraden om de quests te gaan doen
want bij quest 18 krijg je een tweede kast en bij quest 23 een tweede boerderij met 6 nieuwe plekken
je moet ze wel kopen, maar je krijgt de mogelijkheid…
en met de punten kom je weer sneller in een hoger level
romata gefeliciteerd met je goede echo, de magische 12 weken grens voorbij fijn voor je
Ja, de quests doe ik ook wel hoor. Ik ben netjes op schema, kan ze gelijk doen als ik 'm opgehaald heb.
Een nachtje aardbeien levert lekker wat op.
Hoi meiden,
Ik ben dr ook weer. Heb vandaag een nieuwe laptop gekregen van mijn man Omdat hij het zo ongezellig vondt dat hij boven achter de pc zat en ik beneden achter de laptop. Nu hebben we allebij een eigen laptop
Ik heb nu een wit toetsenbord…zo appart!
Crazymom, wat een geweldige tekst!
Enneh ik ben straks ook van de partij hoor, zit nu nog in level 7. Heb mijn tuintje bijna helemaal vrij. En heb zojuist een 4e kip gekocht
Romata, super gefeliciteer dmet de goede echo!
Sophie, Hoe gaat het meis? Je had vandaag toch de crematie?
OOhja ik doe hier ook de quests en lig hier ook goed op schema. Mijn tuin is op 2 kakkerlak plekken en 2 boomstronken na helemaal vrij. Mijn moeder had idd ook maar 1 kakkerlakken plek…ook niet eerlijk!
Maar misschien heeft zei in tuin 2 straks 2 plekken en ik in tuin 2 maar 1
marjolein gaat wel oké hoor
was een mooie dienst…altijd erg als een jong iemand aan kanker overlijdt…
hij heeft maar vijf weken na de diagnose geleefd nog dus is heel snel gegaan
Was het de vriend van je vriendin waar je laatst over vertelde :shock:
Jeetje das idd wel :o heeeeeeel erg snel!
Nog gecondoleerd met het verlies!
nee haar broertje was het
dank je wel
alles herinnert ook aan mijn Bert*
sophie :hug:
nou ik ben er weer, wist niet dat ik zulke voorbeeldige kinderen had… ze hebben zich zo netjes gehouden de hele reis. ben supertrots :inlove:
maar oke nu kan ik me wat meer in het spel gaan verdiepen… wat is wijsheid, ik heb bijna mijn tuin vrij… is het dan verstandig om voor een 2e tuin te gaan, is het handig om al meer kippen of wat dan ook te kopen, moet ik de guests wel doen (heb net guest 3 afgerond)
ooh sorry! Getsie kan me voorstellen dat het je allemaal doet herinneren aan Bert. Sterkte meis! :hug: