Er is een update gedaan, de meeste hebben al wel wat veranderingen gezien, hier de volledige lijst.
Beste boeren,
Het gaat hier werkelijk voor de wind, en er zijn al 2 servers! Het doet ons deugd dat jullie zoveel plezier hebben in het spelen van My Free Farm.
We gaan morgen tijdens de dag een aantal verbeteringen en vernieuwingen doorvoeren.
Deze patch/update omvat het volgende:
•Jullie vooraadkast kan nu gesorteerd worden op categorien. Zoals dierlijke producten en planten.
•De schatkist is nu ook in het boerenhuis te vinden.
•Er zijn nieuwe gilde quests voor nog meer plezier. (59-100)
•Vanaf gilde quest 61 krijgen gilde leden nu ook punten. Deze worden berekend aan het aantal producten dat je voor een quest instuurt en bedragen maximaal 20.000 punten per quest per speler.
•Er worden pas punten uit gekeerd als een gilde 6 of meer spelers heeft.
•In de gilde leden lijst staan nu linken naar de sierakkers van je gilde leden, en ook nog eens medailles van hun gewonnen prijzen.
•Op de akker krijgen de platen bij een muis overgang een kleine popup waarin je de resterende tijd van het planten kan zien. (dit is voornamelijk makkelijk als je een klein beeldscherm hebt). Dit kun je in je profiel aan en uit zetten.
•In het geschenkautomaat kun je nu ook een wollige knuffelbeer vinden.
•De opties bij coins instellen passen zich nu aan de 10% markt commisie aan.
•De gilde link is niet meer in boerderij 2 te zien.
•Er is nu een scrollbar bij de teksten die gordon met je wil delen.
Zoals je kunt zien zijn het een aantal kleine updates die het speelplezier weer een beetje vergroten.
Al deze functies zijn voor alle spelers, en het maakt hiervoor dus niet uit als je premium hebt of niet.
Veel plezier met boeren,
Jullie Upjers team.
Leuk !!!
Vooral dat je later ook punten gaat krijgen voor de GildeQuesten…Maar wel pas bij Quest 61, en we zijn nu pas bij euhm 13…
Bedankt voor het plaatsen van het stukje mamma van sharondenise! Ik zie nu dat je andere dochter een paar dagen jonger is dan mijn zoontje
Is het niet eens tijd voor een nieuw deeltje
wie kan er vanaf uur of vier koolzaad planten voor mij?
tot uur of 8 of 9…
ga lekker uit eten vanavond :dance:
ik dacht trouwens dat je bij quest 23 een 2de boerderij zou krijgen.
maar je moet er 53.200,00 voor betalen. :wall:
Ik wil het wel voor je doen, alleen kan ik vanaf 16.45 tot ongeveer 17.30 en vanaf 19.30 niks meer voor je doen, maar daar tussenin wel.
sophie ik ben er vanavond ook niet… ga naar een vriendin.
veel plezier in ieder geval :-*
@romata wrote:
ik dacht trouwens dat je bij quest 23 een 2de boerderij zou krijgen.
maar je moet er 53.200,00 voor betalen. :wall:
heb je tegen die tijd zo bij elkaar hoor meis
was geen probleem
punten sparen dat is het probleem!!!
zorgen dat je veel punten haalt anders moet je een heel level wachten op asperges en dus quest 23
oh ja en als ik vanavond terug kom dan hebben jullie de quest afgerond
sophie waar ga je eten?
@sophie wrote:
oh ja en als ik vanavond terug kom dan hebben jullie de quest afgerond![]()
![]()
![]()
dat moet lukken toch haha… maar ik ben er niet vanavond dus kan je tuintje niet doen, althans ga om 7 uur weg ongeveer
@oessie wrote:
sophie waar ga je eten?
bij pompei pizzaria :drool:
en zie maar heb miffy ook mijn login gegevens gegeven
doe er straks koolzaad in
oh mjammie pizza, daat heb ik ook wel zin in…wij eten macaroni
ook lekker hihi
ah we zijn er bijna met de quest :dance:
Kan niet wachten tot ik me ook bij het gilde mag voegen, jammer dat ik niet 24 uur per dag kan spelen. Ik hoop vandaag level 7 te gaan halen.
Ahhh lekker heb ik ook wel zin in.
Wij eten vandaag gewoon soep met een kant en klaar kruidenstokbroodje. Hubbie eet er nog pannekoeken bij.
En wat eet de rest ?
Jaa bijnaaa ik heb weer 2 veldjes koolzaad erin zitten, als ze klaar zijn kom ik die ff doneren.
Wij gaan voor de spinzie a la creme en krieltjes en oeps, ik heb een of andere aardappel nog wat iets voor in de oven gekocht ipv van vlees :wall: bedenk ik me nu. Ff mijn man bellen dat ie langs de supermarkt rijdt. :wall: :wall:
ik heb straks ooknog een veldje koolzaad en dan doe ik er langgroeiers in omdat ik weg ben vanavond.