ja begon hem al te knijpen hoor… :shifty:
mensen heb weer een nieuwsbrief gestuurd
Morguu dames!
Een super brief Sophie!
ja het is een super duiderlijke brief geworden sophie… en voor diegene die vanmorgen mijn tuin heeft gedaan bedankt… :-*
Is dat een brief voor het gilde?
Sophie duidelijke brief :thumbup:
dat is handig die veranderin het spel :thumbup:
ook al gezien dames ?
Wat is er veranderd?
ja die icoontjes bedoel je toch romata???
@juudje1985 wrote:
ja het is een super duiderlijke brief geworden sophie… en voor diegene die vanmorgen mijn tuin heeft gedaan bedankt… :-*
graag gedaan

makkelijk trouwens als je nu op koolzaad of eieren klikt (gilde) kun je zien hoeveel er nog nodig zijn…
Of was dit al zo nee toch ?
ja dat was al zo romata haha
kan niet zoveel tuinieren vandaag, had net onverwacht visite en straks weer, en vanavond ben ik erook niet… zal proberen mijn tuin bij te houden en steeds wat koolzaad erin te doen…
Ik heb nu 5 kippen en ben nu bezig om steeds wat geld te verzamelen en te gebruiken om mijn tuin op te ruimen. Nog 9 boomstronken en 2 hopen kakkerlak te gaan.
schiet al mooi op miffy :thumbup:
Wat ga jij hard zeg miffy. Ik ben pas level 5 en ga zo een kipje er bij kopen. Het onkruid is wel van mijn akker af en ben halverwege met het weghalen van de keien. Heb wel een keer 30 aD gevonden onder een kei
Ik 3x 35 euro volgens mij en 1x nog veel meer.
Ik ga hard, maar ben dan tussen de bedrijven door continue bezig.
oh heb je ook geld geinvesteeerd? Nee dat heb ik niet gedaan. Maar goed ooit kom ik er ook denk ik
Ja, ik had heel veel komkommers en de aardbeien doen het ook goed op de markt en ik heb 10 eieren verkocht. Nu ga ik eerst mijn akker schoonmaken en dan ga ik sparen voor een nieuwe akker.
Ow :oops:
Naja nooit gezien :mrgreen:
word er meteen na het voltooien van deze Quest een nieuwe gestart ?
Ik ben nu bij Quest 17 is wel even lekker, alleen melk en eieren sparen. Zo kan ik mooi mijn voorraad aanvullen :thumbup: