ben ook wel nieusgierig, maar als het mais is mag ik wel als de mieter opschieten want daar heb ik bijna niets van…
maar alles beter dan eieren, want die moet ik nu voor de guests hebben…
aan de andere kant 72 uur is 3 dagen he, dan kunje misschien beter smorgens starten, aangezien je anders als laatste een nacht krijgt en er minder mensen online zijn :think:
heb nu al nieuwsbrief gestuurd
fijn hoor :thumbup:
is ie oké of weer te hard?
wil het wel duidelijk namelijk
ik vind hem niet te hard, juist duidelijk… zo weet iedereen waar die aan toe is
@oessie wrote:
trouwens wie zou morgenoverdag mijn tuin willen doen.?Ik ga zwemmen met melis en fenna en mijn zusje, ga om half 9 weg, denk dat ik er pas einde van de middag weer ben, want we gaan in center parcs zwemmen.
Sorry lukt mij ook niet, ben morgen jarig en heb een huis vol visite :mrgreen:
Sophie, ik ben er bijna, nog 2000 spinazie en daarna nog zo’n 200.000 punten ( na aftrek van de punten van deze quest) tot het volgende level. Op de duitse dus! Ik moet me beheersen om niet te kopen, maar spinazie staat op de markt nu voor 3,50 en dat is me toch echt te duur. Bovendien moet ik toch nog een aantal punten.
Maar als je toevallig nog spinazie hebt hou ik he aanbevolen…
Heb jij je boerderij al?
oessie ik doe morgen je boerderij wel
enne elka ik moet ook nog 2000 asperges
ja zal even kijken spinazie had weer 3 velden vol
GoedenMorgen allemaal !!
Heeft toevallig iemand een plaatje van het ‘oude’ Gilde huis ?
Kan namelijk niet echt iets nieuws zien aan ons dak.
Op internet even gekeken of ik een plaatje kon vinden van het Gilde, maar kan niets vinden. Wel een huisje gevonden dat al heel erg ver was, zag er echt super leuk uit !!
Eigenlijk jammer dat ik het heb gezien…
haha ja dat is aan de ene kant wel jammer…
heb net wat aan klanten verkocht onderin, dus even mijn voorraaden vandaag weer opkrikken…
Heb net ff een berichtje op het forum gezet over het dak…
Zometeen zijn 2 velden spinazie klaar en dan ook ff kortgroeiers erin gooien. Hoop eigenlijk niet op Mais, kom die dingen altijd te kort heb er ook maar 130 nu :eh:
ik kan zo ook spinazie eruit halen en dan moet ik eerst koolzaad er indoen want die is bijna op…
trouwens waar is mischa toch gebleven? :think:
@oessie wrote:
trouwens waar is mischa toch gebleven? :think:
Geen idee Oessie, wel al heel erg lang niet meer (online) gezien.
blegh word echt een niks doe dag… i kmoet thuis blijven omdat ik telefoon kan krijgen van de epilepsiekliniek en die zeggen we bellen tussen 9 en 5 :roll: …
en onze poes word strakkies opgehaald…
de meiden zijn doktertje aan het spelen… en mama doet niks :shifty:
Oh daar heb ik zo’n hekel aan, we bellen/bezorgen tussen 9 en 5. Net alsof we niets te doen hebben heel de dag.
Talysha zit een nijntje koekje te eten + wat drinken. Als ze klaar is ga ik ff stofzuigen en dweilen.
weet niet waar ik wat kan kopen
neem niet aan dat wat in die zakken zit voor het gilde te koop is
is toch voor eigen decoraties
anders vind ik dat ook een duur geintje als ik dat moet aanschaffen
Zou het ook erg vreemd vinden als jij die dingen dan allemaal zou moeten kopen :think:
vind het wel raar dat je ook nog dingenmoet kopen voor het gilde :think: , dacht dat je huisje werd opgepimpt als je die opdrachten af rond