MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

ja we halen het zeker wel hoor

probeer nog te wachten tot elf uur dan zijn er weer 2 velden klaar en eieren :zzz: :zzz: en mā€™n melk en wol

ben nu even nog een veldje graan aan het doen en dan ga ik er mee stoppenā€¦ morgen weer een dagā€¦

@oessie wrote:

haha ja we halen de guest op het nippertjeā€¦

maar moet wel zeggen dat ik niet hoop dat het weer op ons kokkers en sterrenmama aan komt

Sterrenmamma is ook een kokker hoorā€¦ :mrgreen: :mrgreen:

je bent goed bezig sterrenmama :thumbup:

Heb tijd teveelā€¦ :oops:

vinden wij helemaal niet erg :mrgreen:

welterusten

Ikke wel een beetjeā€¦ maar ach ik help onze gilde er wel weer mee :mrgreen:

Slaap lekkerā€¦ :zzz:

goeiemorge

zoonlief werd weer eens eerder dan de wekker wakker gaaap

oessie je eitjes zijn weer geraapt voor de rest was er nog niks klaar.

Ben inmiddels een level gestegen had ik natuurlijk niet kunnen bereiken zonder boerin oessieā€™s hulp.

Mag nu schapen gaan houden heb net nog iets te weinig om me land leeg te maken en tja dan sparen voor een schaapskooi.

ben nog steeds erg verslaafd eraan vindt het gewoon een kei leuk spelletje hahaha

ilse79

Geld: 9.747,06 aD

Score: 730.375

Lvl 14: Schaapsherder

Coins: 10

Goedemorgen!

Nou, de quest op het nippertje gehaald? Volgens mij hadden we nog wel wat uurtjes, toch? :wink:

Ik hoop niet dat we weer zoveel eieren nodig hebben, want ik heb er zelf ook 240 nodig voor mijn eigen quest. :slight_smile:

Ilse, echt jammer dat je op server 2 zit. Kun je niet op server 1 ook een account nemen? :wink:

hoi hoi

opzich kan ik dat wel doen haha maarja dan moet jij of oessie nog een tuintje bijhouden want ben van maandag tot donderdag overdags werken en kan dan helaas niet inloggen :?

wordt je trouwens niet verwijdert als je 2 tuintjes hebt ?

Volgens mij kan dat best als je op verschillende servers een tuintje hebt; je kunt tenslotte toch niet onderling handelen.

En ik wil 'm voor zover mogelijk best bijhouden hoor. :wink: (jij mag ook best in mijn tuintje hoor :))

haha cynthia

zal hem vanavond gaan openen moet nu fransje aankleden ligt lekker met een dekentje op de bank naar jim jam te kijken.

heb morgen lekker vrij dus kan ik mooi tuinieren.

als je me login gegevens geeft check ik je tuintje smorgens en sƃĀ”vonds ook wel ff.

is juul ook al wakker ?

Ja, we zijn weer lekker bezig met het slapen. :roll:

Vorige week is Toine naar Boekarest gegaan en de eerste nachten heeft ze bij mij geslapen. Niet handig, maar het was wel even nodig qua verdriet en missen enzo. :wink:

Nu zijn we dus weer druk met slaaptraining en dat gaat niet geheel vlekkeloos. Maar goed, Toine komt morgen weer voor het weekend thuis en dan wil hij toch wel erg graag in zijn eigen bed (naast mij :inlove: ) liggen. :wink:

Dus waren we om tien voor zes al wakker en ben ik het eerste half uur bezig geweest met Juul steeds weer naar bed brengen. En toen was ik het zat, dus ik zit nu met laptop in bed en Juul kijkt Dora. :slight_smile: (en eet een boterham, haha)

Ik zal mijn gegevens wel even pb-en.

Oh ja, ik zat net even op dat forum daar (wat een regels, dan hebben we hier echt veel vrijheid hoor!) en toen zag ik dat als iemand anders op je account past, tijdens vakantie enzo, je dat moet melden.

Maar dat kunnen ze toch helemaal niet zien, vanaf welk ip je speelt? Wel met elk ip je registreert, maar verder toch niet? :think:

cynthia, opmolehille moet dat ook, maar heb ik ook nog nooit gemeld hoorā€¦ en als er 1 veel tuintjes bij houdt op dit moment ben ik het wel hahahaha.

ilse als je nog een tuin neemt vind ik niet erg hoorā€¦ blijf er niet voor thuis maar anders wil ik best opppassen.

sterrenmama sorry hahaha ik wist niet dat jij ook een kokker was :oops:

trouwens wie zou morgenoverdag mijn tuin willen doen.?Ik ga zwemmen met melis en fenna en mijn zusje, ga om half 9 weg, denk dat ik er pas einde van de middag weer ben, want we gaan in center parcs zwemmen.

Morgenmiddag komt Toine na anderhalve week voor een weekendje thuis, dus ik heb niet echt tijd. Moet natuurlijk voor die tijd het huis spic en span hebben, haha! :wink:

kan ik wel doen voor je oes

zal ik echt pas vanavond een nieuwe starten

of willen jullie nu al een nieuwe quest :oops:

we hebben er nu 72 uur voor en heb zoā€™n idee dat het mais wordt ofzo hahaha aan de titel te zien

kan ook een eerdere quest starten maar ja weet nooit wat het wordt natuurlijk

Neeee, doe maar vanavond; kan ik nog wat dierenvoer sparen vandaag! :mrgreen:

keeeee maar ben zo nieuwsgierig hahahaha