MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Ow crazymom is babygirl, wist het ff niet meer :oops:

Ohh maar nee indd Crazymom is ook zat online :thumbup:

Ga even op de bank zitten tv kijken, kom zo regelmatig ff kijken of er al een opdracht is gestart, ben weer benieuwd :smiley:

Hoop geen bloemkolen, want die heb ik net…

babygirl en crazy zijn zussen romata

crazy is mir op mff

En babygirl is babygirl en was vandaag net als zus de hort op :lol: :lol: .

Heb hier wel een romantisch etentje erop zitten :mrgreen:

Hebben idd normaal geen leven, maar net vandaag wel hihihihi

Oww :oops:

Zit babygirl hier ook op het forum.

Sorry dames me geheugen is niet meer zo goed ( en geen idee hoe dat zal komen :eh: ) :mrgreen:

babygirl=babygirl

crazymom= -mir-

:mrgreen:

Was niets spectaculairs hoor vandaag, mijn nichtje was jarig, dus moest op verjaarsvisite. Laat babygirl nou ook net daar naartoe zijn gegaan :mrgreen: Toen thuis direct eten, kind wassen, fles en naar bed en zo is de dag alweer bijna om :shifty:

Ik ga de quest zo starten!

geef je nou je zwangerschap de schuld romata?? :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Daar heb ik me antwoord al :lol: :lol:

Word tijd dat er een lijstje gaat komen met de namen erop :mrgreen:

sorry hoor dames :-*

@sophie wrote:

geef je nou je zwangerschap de schuld romata?? :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Uh uhh

uhh

Nee hoor :liar:

het is je vergeven hoor :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

toch de tomaten dus :wall:

zo… de eerste eitjes zijn gedoneerd (men wat moeten er veelll)

tomaten zal ik denk ik nog niet veel hebben voor het gilde. want ben ook met de guest bezig… maar daarentegen zal ik mijn best met eitjes gaan doen. de eerste 50 zijn al geleverd :thumbup:

Net een veld vol tomaten gezet, en wat ik over had gedoneerd.

Ohh en eieren wat enorm veel zeg…

En laat ik echt eieren te kort hebben, ik moet er eerst 48 sparen voor mijn quest en dan ga ik volop eieren sparen

Een tomaat-eier quest begrijp ik? Wat ben ik blij dat ik daar niet aan mee doe :stuck_out_tongue:

Heb nu een persoonlijke tomaten-eier quest, maar als ik straks weer wat voorraad heb (tomaten, want eieren heb ik nooit te veel) mogen jullie ze wel voor een vriendenprijsje kopen hoor :angel:

Die Quest heb ik ook Szus :wall:

Ik heb op dit moment 7 eieren op voorraad, dus gaat wel ff duren voor ik die quest kan afronden…

De aantallen voor deze quest:

60826 tomaten : 32 = 1900,8

2535 eieren : 32 = 79,2

Het is behoorlijk wat.

Ik kijk deze quest aan, iedereen die zich vandaag heeft aangemeld heeft ook in het welkomsberichtje dat ik stuur een berichtje erbij dat er van ieder lid een donatie wordt verwacht en dat dat niet geheel vrijblijvend is.

Na deze quest kijk ik hoe het gesteld is met het doneren. Ik zal vanaf nu een ledenstop invoeren en per PM een motievatievragen waarom iemand bij het gilde wilt en wat ze er van verwachten en wat er van hun wordt verwacht. Dit om te voorkomen dat iemand in zijn enthousiasme wel lid word, maar niet weet wat het nu eigenlijk inhoud en dus zo de rest eigenlijk benadeeld.

Gisteren had een vriendin van mij zich aangemeld, maar na uitleg van mij wat er wordt verwacht heeft ze zich toch terug getrokken. (Wat ik overigens ook wel had verwacht :mrgreen: ).

Ik hoop dat jullie je hier ook in kunnen vinden!

:-*

hier nog een voor de tomaat eier quest haha