ja want lokkie wil zich ook aanmelden (is een vriendin van me)
he annegie??? heb je die ook aan verslaving geholpen?
nee joyce
Eigenlijk moet er iemand die ook meer kan in het Gilde, iemand die regelmatig online is en die opdracht kan starten.
Weet niet of babygirl er veel is ?
crazymom is er best vaak vind ik, net vandaag niet. misschien heeft ze wel een romantisch diner :mrgreen:
denk ook niet dat ze verwacht had dat ie nu al was afgerond :mrgreen:
haha nee dat denk ik ook niet sophie, ging uiteindelijk nog best snel… heb wel 2000 komkommers gekocht vandaag, :shifty:
sophie mocht je nog wakker zijn om 12 uur of morgenochtend heel vroeg of zo, zou jij dan mijn kippetjes opnieuw aan de leg willen zetten?
hihi had ze vanmorgen om kwart voor 6 gedaan :oops:
werd wakker en dacht eitjes rapen :oops:
ga zo schaatsen kijken dus zal ff zien
lief van je!!ga ik nog even wat groente voor de nacht erin doen en naar mijn bedje
lekker slapen meis :-*
Crazymom is heeeeel veel on-line, heeft normaal ook geen leven Maar vandaag was ik idd de gehele dag de hort op. En uitgerekend op VALENTIJNSDAG is iedereen druk met ouwehoeren 8)
Anyway, ik ga zo alle mensen die zich hebben aangemeld accepteren en een berichtje sturen, even teruglezen wat er allemaal is geschreven in het gilde en dan zal ik een nieuwe quest starten.
ja mag ook altijd bij mij eitjes rapen sophie :mrgreen:
crazymom hahaha :-*
is goed juudje haha
tja word vaak 's nachts even wakker
vind het zo zonde als ze straks verrotten
en dat stinkt zo verrotte eieren :mrgreen: :mrgreen:
@crazymom wrote:
Crazymom is heeeeel veel on-line, heeft normaal ook geen leven Maar vandaag was ik idd de gehele dag de hort op. En uitgerekend op VALENTIJNSDAG is iedereen druk met ouwehoeren 8)
Anyway, ik ga zo alle mensen die zich hebben aangemeld accepteren en een berichtje sturen, even teruglezen wat er allemaal is geschreven in het gilde en dan zal ik een nieuwe quest starten.
heb je leuke dag gehad meis?
Hoe was je dag crazymom??
Enne sophie… je mag altijd eitjes bij me rapen als je snachts wakker bent hoor
haha goed zo tantetoe komt goed :-*
je mag ook wel een omeletje maken hoor
mjammie met spek :drool: