MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

zonde

maar ja zij staat nu lekker te smikkelen hihihi

nou ik vraag me dat ook af romata, bedoel een hoge plaats is leuk, maar als dat het enigste is wat je er mee kan verdienen dan weet ik ook niet of ik het gilde wel zo leuk vind

@oessie wrote:

nou ik vraag me dat ook af romata, bedoel een hoge plaats is leuk, maar als dat het enigste is wat je er mee kan verdienen dan weet ik ook niet of ik het gilde wel zo leuk vind

idem hier :think:

staat dat niet op het forum

hoe is dat op de duitse dan sophie?

met het account waar ik het verst mee ben zit ik niet bij een gilde

bij die andere wel server 1 en dan krijg je dus die punten en spullen om je gilde mee op te pimpen

en je krijgt de gelegenheid om spullen te kopen voor je tuintje die je anders niet kan kopen

dat staat in die zakken…verder dacht ik dat je net als bij molehill ook dingen gaat vrij spelen maar dat moet dan op het forum staan.

IK heb een topic geopend:

Ik kan hier weinig info over vinden.

Gilde hoe zit het nou ?

Vraag me nu af hoe het zit.

Is het enigste wat je kunt krijgen waarderingspunten ?

Heb ergens gelezen dat je bepaalde dingen kunt vrijspelen, en ook via het gilde een aantal dingen kunt updaten ?

Want als je alleen waarderingspunten krijgt wat heeft het gilde dan voor zin, vind wel dat je er iets leuks voor terug moet kunnen krijgen !!

oke ben benieuwd romata :thumbup:

anders spaar ik namelijk liever eerst wat exta koeien en kippen en tuinen enz… voordat ik me ga storten op het gilde :oops:

hille ik heb je guest voltooid

dank oes, ff druk met kids nu…fruit hap, poepluiers tis weer 10 uur geweest he!! :wink:

haha ja hier heb ik het net achter de rug… fenna zit naast me te tekenen. ik ben even de financieen aan het doen… vanmiddag ga ik de badkamer onder handen nemen… :thumbup:

doet mff bij jullie het?

Hier geeft ie aan dat de link niet lijkt te werken als ik me inlog… :frowning: :think:

ik zit er gewoon in maris

oja hille zin op een nacht op mijn kids te passen :oops: :shifty:

wanneer?? gezellige drukte dan hihi kids slapen hier nu ff, kan ik ff rustig tuinieren :oops:

hey, nou ik kreeg bericht dat ike n folmer de 25e en 26e naar berlijn kunnnen, nu heb ik mijn moeder al gevraagd (want mijn schoonmoeder kan niet) mmaar die is nooit zop happig om 2 nachten op te passen en ik meen me te herinneren dat ze die zaterdag wat heeft… dus dan zou het van 26 op 27 zijn… maar als je niet ziet zitten is er niets aan de knikker hoor… de 26e is hier ook buurtdag dus het komt al wat slecht uit, maar er even tussen uit lijkt me ook wel lekker…

zit net te bedenken dat ik jelrik en anouk ook kan vragen natuurlijk :think:

het is berlijn geworden dus, leuk!!! en lekker idd.

deze maand of volgende maand??

ik heb ook lekker wat aardbeien nu!! :dance:

juni pas

ben dat weekend wel vrij! :smiley: !