MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Dat komt door die quest Oes. Je krijg voor de quests nu geen geld meer, jammer genoeg.

nee inderdaad erg jammer, want voor een extra koe moet ikecht heel wat centjes hebben… heb nog 17 coins had al gekeken om die in te wisselen maar dan kom ik ook maar iets van 5000 AB…

sophie ik heb bijna geen mais meer voor je kippetjes, zal ik dat maar even gaan verbouwen, of moet ik dat kopen?

sorry ik kan het natuurlijk ook met graan doen :wall:

ben dr ook weer dank oessie :-* :-* je mag vanaf half 4 weer?!? haha heb weer late dienst :roll:

ben win level 7!! :dance: gaat lekker…maar ik vind het nog te langzaam.

oke hille, ik was al bezig graan te doen voor de guest van je, daar krijg je punten voor…

en ik heb stiekem coins gekocht vorige week hoor, vandaar dat het bij mij ook wat sneller ging :wink:

sophie trouwens wat zou jij doen, waar zal ik voor sparen, voor een extra koeienstal of kippenhok :think:

koeien leveren meer punten op oes

en je mag wel mais planten hoor voor de kippetjes!!

joepie een tweede koe hihihi

nu sparen voor de uitbreiding van de kippetjes

zag dat je bezig was in mn tuin ja helemaal goed hoor vh graan!! :-*

ja hille, dacht dan kan je einde van de middag de guest afronden :thumbup:

GoedenMorgen dames,

Ik heb nu ook een koeienstal, alleen heb ik geen klaver of koolzaad dus heb nog ‘even’ niets aan die koeien… Naja hoop vandaag een level te stijgen :think:

En bij mij zit er maar 1 koe is, dacht dat je er twee kreeg ofniet ?

En net gekeken naar die Questen, maar je krijgt nu helemaal geen geld meer bij het behalen van een Quest… Vreemd eigenlijk :eh:

nee je krijgt er maar 1

maar als je de koeienstal kan kopen kan je toch ook 1 van de twee producten kopen op de markt? :think:

@sophie wrote:

nee je krijgt er maar 1

maar als je de koeienstal kan kopen kan je toch ook 1 van de twee producten kopen op de markt? :think:

Is dat zo ?

Ik zal nu eens gaan kijken

ja inderdaad dan kun je als het goe dis op de markt koolzaad halen :think:

Ohh jeee wat ben ik dom zeg :wall: :wall: :wall: :wall:

Bedankt sophie :oops: :oops:

staat me koe al heel de nacht te niksen

:mrgreen: haha je bent zeker zwanger romata :mrgreen:

@oessie wrote:

:mrgreen: haha je bent zeker zwanger romata :mrgreen:

Ja hopelijk ligt het daaraan :mrgreen: :mrgreen:

haha die romata

ach je kan dan beter als je nog 1000 ad over hebt eerst een koei kopen

dan krijg je meer melk

OVer anderhalf uur is er een veld spinazie klaar, kan dus wat spinazie doneren…

Maar daarna gaat er een heel veld aardbeien in, heb ik straks nodig om een quest te voltooien.

Ik heb eens een vraagje over het gilde, waarderingspunten is dat het enigste dat je krijgt met het behalen van die opdrachten ?

Heb iets gelezen dat je dingen kunt vrijspelen, en meer dingen kunt updatén weten jullie daar iets van. Gisteren waren er 2 mensen hier die ook in het Gilde zitten bij ons. En die zeiden als we alleen waarderingspunten krijgen dan doneren we niet meer mee, dan stop ik ermee… Terwijl hun best flinke aantalen doneren bij ons.

@sophie wrote:

haha die romata

ach je kan dan beter als je nog 1000 ad over hebt eerst een koei kopen

dan krijg je meer melk

:oops:

Heb ik helaas niet, misschien de volgende ronde. Al mijn geld is op gegaan aan het vrijmaken van een tuin en een koeienstal bouwen…