My Free Farm, kwebbelende kippen! deel 3

mandy en patri :thumbup:

ik mis mijn kippies :frowning: … lijkt wel of ik nu overal eitjes voor nodig ben…

kan vandaag guest 49 afronden :thumbup:

Quest: Voetbal (39) voltooid

Als beloning wordt het volgende bijgeschreven:

856800 Punten

:dance: :dance:

nu ga ik ook hard, totdat ik weer bonbons nodig heb.

Mandy en patripiex, goed bezig beide

:thumbup:

:-*

Jaaaaaaaa quest 23 afgesloten en 2e boerderij kunnen kopen :dance: :dance: :dance: .

Nu heeeeeeeeeeeeeeeeel veel graan verbouwen voor quest 24 :roll:

@Renate_Sch wrote:

Jaaaaaaaa quest 23 afgesloten en 2e boerderij kunnen kopen :dance: :dance: :dance: .

Goed gedaan :thumbup:

Fijn hè als je hem eindelijk hebt, na al dat harde werk.

succes met je graan, ga je het allemaal zelf verbouwen?

Echt lekker inderdaad, nu eindelijk de 2e boerderij. Heb er nu 1 veld vrij en daar een akker van gemaakt. Heb nog wel wel geld om daar nog een veld vrij te maken dus denk dat ik dat straks maar even ga doen. En dan daar ook eerst een akker van. Heb ik 5 akkers, denk dat me dat het meeste oplevert nu.

Denk niet dat ik alle graan zelf ga verbouwen want dan gaat het denk ik nog heel lang duren. Zit nu op 23000 graan dus bijna op de helft.

@Renate_Sch wrote:

Gefeli!!!

Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Ik heb me gewoon een heel level vergist!

Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Het is dus

Level 22 asperges, niet 21.

Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Nou ja…met frisse moed op naar de 4 miljoen punten. Maar even flink wat geld bij elkaar sparen en lekker voorraad aanleggen.

@mandy_d. wrote:

Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,ships,Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Ik heb me gewoon een heel level vergist!

Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Het is dus

Level 22 asperges, niet 21.

Ships,shipsShips,shipsShips,shipsShips,shipsShips,ships

Nou ja…met frisse moed op naar de 4 miljoen punten. Maar even flink wat geld bij elkaar sparen en lekker voorraad aanleggen.

:hug: balen hoor, succes met de komende 4 miljoen punten 8)

oh balen mandy… maarre nog even geduld hebben dus… :-*

ik heb vanmiddag guest 49 afgerond… :thumbup:

@Renate_Sch wrote:

Als het goed is leveren spinazie, bloemkool en aardappels nog steeds het meest op.

Ik zou dan juist de verbouwen en verkopen en van de opbrengst graan kopen.

Ik heb en paar dagen geleden nog 200.000 graan gekocht, niet normaal toch die aantallen :roll:

Mandy, ships balen, had het ook niet door toen je het meldde, had het wel kunnen weten, maar dacht er niet bij na.

Nou dat laatste level moet je toch wel zo bij elkaar hebben toch, succes.

Balen mandy van het vergissen in het level :frowning: Maar goed, je kunt nu nog even verder doorsparen :wink:

Oessie: :dance: lekker een volgend level! je gaat nu ook als een speer met de quests zeg!

Renate: gefeli met je 2e boerderij :dance: Niet zelf kweken hoor die graan, daar heb je dan een dagtaak aan. Idd spinazie, bloemkool of weetikveelwat verbouwen en verkopen en daar graan voor kopen :wink:

Wendy: lekker, ook quest 39 voltooid!!

Patripiex: ook al een level gestegen :dance: gaat goed zo! Nog een klein stukje te gaan voor de volgende questen!

Fleur, leuk het hartje voor je boerenhuis! Ik heb hem ook hangen! Lekker fleurig :wink:

Ik heb net quest 55 voltooid :dance: Volgende, zonnebloemen 8)

Wat gaan jullie hard joh !!! Ik hoop vandaag lvl 16 te worden :smiley:

Vanmorgen eindelijk bij level 27! Ik kan nu aalbessen verbouwen :smiley:

Ik maak me nu al zorgen voor als mijn premium in juli afloopt, haha! Die eerste 210 coins had ik zo bij elkaar, die waren nog geen 500 ad per stuk. En daarvoor had ik ook al een boel gespaard. Ik wil er geen echt geld aan uitgeven. Ik zag dat je 10 coins voor 1 euro krijgt. Dat doe ik dus niet. Hoe doen jullie dat? Misschien slim om vanaf nu elke dag 2 coins te kopen, maarja, dan kan ik nooit meer sparen voor iets anders de komende maanden…

ik heb nog tot 18 okt premium… misschien dat ik een keer als er een actie is wat coins ga kopen…heb al zoveel plezier eraan, dus denk dat ik dat maar eens doe…

en ik heb nog een wallie kaart bij elkaar geklik dus dan heb ik ook nog 50 coins… alleen zijn ze steeds op als ik ze in wil wisselen :?

Fleur: :clap: voor het levelen :clap:

Coins zijn idd flink gestegen in prijs :frowning: . Ik geef er ook geen geld aan uit en mijn premium loopt in juli af. Koop nu soms al wel een keer wat coins wnat het wordt alleen maar duurder :roll: . Ik ben ook niet van plan er geld aan uit te geven. Maar moet er niet aan denken om geen premium meer te hebben :shifty: .

Mandy: balen dat je je vergist hebt in het level. En wil je niet ontmoedigen maar ik vond het heel lang duren van 21 naar 22 :shifty: .

Al die graan die ik moet voor de quest ga ik echt niet allemaal zelf verbouwen hoor :wink: . Ik was idd al van plan om andere dingen te verbouwen en die te verkopen zodat ik daar graan van kan kopen. Is toch niet normaal die aantallen die je nodig hebt :o .

haha nee zeer zeker niet normaal die aantallen… ik moet nu 72000 aardbeien en 54000 spinazie pffff…

oessie :shock: :shock: . Da’s veel :shock: :shock: . Hoe ga je dat bij elkaar krijgen?

Jemig, dat is toch niet normaal ??

tja ik heb natuurlijk ook 6 akkers… maar ach we sparen gewoon door… en kopen af en toe wat… alhoewel ik dat laatste bijna niet doe…meest eheb ik zelf gespaard, behalve die graan en mais guest