Muziekmobiel

Even een vraagje. Welke muziekmobiel hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen. Ik vind bij de een het muziekje gewoon niet mooi.

En de meeste mobiels vinden wij echt te druk met teveel kleurtjes (bijv. Tiny love). Overal waar ik kijk zie ik dezelfde. Dus dacht, misshcien heeft iemand hier een leuke tip?

Waarschijnlijk vind je die van ons dan ook te druk, maar wij hebben er een van fisher price; de 'jungle’versie. Wel veel kleurtjes, maar de muziek is niet vervelend. Kan ook zacht.

Beide meiden hebben er heel veel naar gekeken. Lagen er echt tegen te praten en te lachen.

Nadeel vond ik dat de batterijen erg snel leeg zijn. En de prijs is minder leuk (maar goed, wij kregen hem)

Wij hebben een hele simpele van prenatal, met boerderijdieren eraan. Gen drukke kleuren, maar onze kindjes vonden en vinden hem wel heel leuk. Nadeel is dat het muziekje bestaat uit de eerste 2 regels van old macdonald (moet je je wel voor af kunnen sluiten) en dat het een opwindmechaniek heeft, dus je moet steeds naar de box lopen. Desondanks ben ik er wel tevreden mee :slight_smile:

Hier de woezel en pip mobiel gekregen voor Marijne en erg blij mee :thumbup:

Het is het liedje ‘lalala’ uit de verhaaltjes, dus niet de begintune maar het zachte liedje wat door Babette van Veen wordt gezongen.

Vooral de rode tulpjes volgde Marijne altijd met haar oogjes :inlove:

Owww ik heb die gekocht bij babybutt. nl heerlijk zacht melodietje ( een bekende ) niet te snel, niet te felle en drukke kleuren, van stof… zoo mooi en Michel is er nu al gek op. Hij staat laag, als Michel dan in zijn wippertje ( in de box dus ) paar minuutjes ligt gaat hij al zachtjes met zijn handjes er tegen aan :inlove:

Bewust voor deze gekozen na lang zoeken. In de winkels liggen veel plasticcen, fel gekleurde en met snelle melodietjes… en die vindt ik allen niet geschikt.

babybutt dus en niet duur !

Wij hadden er eentje van Winnie The Pooh, met geluiden die je zachte kon zetten of veranderen.

@Liesbeth Ik vind de muziek van die mobiel dan weer wel mooi. Maar inderdaad te druk qua kleuren.

@bianca Bedankt voor de tip van die site! Zie voor t eerst eens andere soorten mobielen! En idd ook wat rustigere. Welke heb je?Â

Wie kent de schaapjes van Happy Horse? Is dat wat of te saai juist? En melodietje?

Kent iemand anders nog sites met andere soorten?

Wij hebben er wel 1 van tiny love, vind de muziek heerlijk rustgevend, en hij doet t lekker lang!

wij hadden er een van jan de bouverie… zwart wit,

kinderen zien juist die felle kleuren beter…

bij ons is er soms mee gespeeld…

muziekjes kun je ook vervangen… gewoon in een babyzaak een andere kopen… :wink:

die schaapjes ken ik wel… muziek kan ik me niet meer herinneren…

Ik heb die met die beertjes gekocht, zacht groene en blauwe tinten. Met als Bestelnr.: 99.057.62 (is makkelijker zoeken/kijken welke ik bedoel)

Ja ze hebben erg leuke, ik vindt sowieso leuke site. :thumbup:

Wij hebben we en met zachte kleurtjes van nattou :slight_smile:

Baby’s zien juist de primaire kleuren goed, daarom de felle kleuren :wink:

Wij hebben er een van winnie de pooh. Ik wilde geen bach en mozart mobiel.

Bedankt voor de tips!

Bianca das een leuk! En idd leuke site! Staat nu in m’n favorieten :wink:

@Amy82 wrote:

Wij hebben we en met zachte kleurtjes van nattou :slight_smile:

Die hebben wij ook, muziekje vind ik vrolijk, maar wel vrij neutraal (geen bekend liedje wat bij jezelf blijft hangen). Beestjes zijn wel gekleurd, maar niet heel heftig. Wij hebben die met koetjes en egels.

Ik had een prenatal mobiel

creme kleurige schaapjes met t muziekje Fur Elise

Wij hadden bij de laatste die van Hello Kitty, geweldig ding!