muziek....

okey bij mij is met de pap lepel ingegoten…queen!!

mijn absolute nummer 1!!van kinds afaan is het mij met de paplepel ingegoten, en dus zo is queen mij favoriet geworden…



maar, hoe breng je bij kinderen die zelfde paplepel, in hahaha???

is dat nou steeds die nummers draaien?? of tja zeg het maar!!



ik zou zo graag willen dat mijn kinderen ook de nummers van freddie mercury mooi zullen vinden…

hoe pak je zoiiets aan???



groetjes kim

Is dat echt zoooooooooo belangrijk :think:



Iedereen intwikkelt toch zijn eigen smaak ?



Ik draai vanalles wat en niet een speciaal iets wat ik vind, dat zij dat ook mooi moet vinden, ik ben daar eerlijk gezegt ook helemaal niet mee bezig :shifty:

Niet zo heel moeilijk toch?

Gewoon thuis lekker draaien.



Wij (ik en hub) zijn beide thuis opgegroeid met een heel breed muziek aanbod.

Wij houden beide ook eigenlijk van bijna alle soorten muziek.



Sharon wordt nu wat groter en dan is alles wat je vader en moeder leuk vind natuurlijk een beetje stom, maar haar heb ik ook weleens met een cd van Phill Collins betrapt in haar cd-speler :lol: :wink:

nou melanie… nou doe je net of het er af hangt

zo is het niet bedoelt…



ik vroeg me gewoon af hoe je die paplepen ingiet!!!



queen is gewoon iets wat bij ons in het leven past! ze zijn niets verplicht… maar ook ik ben er ooit mee begonnen…

en ik weet zelf niet meer hoe! vandaa die vraag!

Je geeft het antwoord zelf al, het hoort zo bij jullie dus dat isdan al die paplepel :angel:

onze kinderen luisteren hier ook naar het muziek wat wij luisteren en die vinden het prachtig maar ik heb wel zoiets van vinden ze het niks aan en willen ze graag wat anders horen bijv k3 dan word dat gedraaid maar over het algemeen zijn ze er niet zo moeilijk in.



maar we leggen ze ook niet op dat ze naar hetzelfde muziek moeten luisteren wat paps en mams ook luisteren

Wij hebben een behoorlijk grote/brede smaak.

Beide omdat we met een brede smaak zijn opgegroeid… en Riley daar ook mee zal opgroeien, al is het liedje ‘Tinky winky…dipsy lala pooooo’, wel favoriet…

Wij draaien hier thuis vanalles en onze kinderen vinden eigenlijk ook van alles mooi.

Kinderliedjes waren ze al heel snel ontgroeid.Ze horen liever top40 muziek. :mrgreen:

Gezelligheid creëren rondom de muziek.



Mijn vader draaide Bob Dylan, Tom Waits, Jackson Browne, en die laatste twee zijn echt blijven hangen.

Lekker de gitaar erbij en zingen, bij ons was het eigenlijk altijd gezellig als de muziek aan ging.

Spelletjes avond? muziekje aan.

Knutselen met de kids? Muziekje aan.

En zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken.



Maar ik denk wel dat je niet té veel moet proberen ze Queen leuk te laten vinden want dat kan zich tegen je keren.

Ik zie nl. ook mijn man die een hekel aan Elvis heeft gekregen omdat hij er zo’n beetje in ondergedompeld werd :wink:

Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar zo stond het er in mijn ogen :shifty:



Rivella dat kan inderdaad dus ook nog ja hihihihiihihih





We draaiën vooral ik draai verschillende soorten, maar ze kijkt maar wat ze oppikt en leuk vind :thumbup:

Ik denk dat bij ons ook meespeelt dat wij eigenlijk geen kindermuziek draaiden, we hadden wel een kerstalbum van de Leidse sleuteltjes of iets dergelijks maar daar hield het dan ook wel mee op.

Ik denk dat het tegenwoordig wel moeilijker wordt omdat er voor elke doelgroep wel muziek te vinden is.

Ik zou het ook leuker vinden als Malissa bijv. Mumford and Sons helemaal te gek zou vinden i.p.v. Justin Bieber maar ja, ze kan kiezen en dan kiest voor iets wat beter bij haar leeftijd (en tienerhormonen) past :wink:

mijn broer is bijna 7 jaar ouder en ook fan van queen. Ik weet dus niet anders of queen stond aan…



Nou het is nu dus echt niet zo dat ik het geweldige muziek vind! Nee als ik nu een liedje hoor, denk ik: asjeblieft zet uit… genoeg gehoort… :silenced:





Maar ik zou gewoon jou muziek lekker draaien. Ze vinden het vanzelf leuk of niet :lol:

oh mijn moeder is ook een echte fan van Queen…



altijd als ze ging schoonmaken dan ging de radio keihard aan met de muziek van queen aan…



het gaat niet om de muziek, het gaat om de herinnering die je bij dat nummer hebt… dat bepaald of je er van gaat houden of niet.



nu is mijn moeder bijna niet meer in staat om te schoonmaken op de manier waarop zij dat deed… waardoor de herinnering des te belangrijker wordt…

als je dan de muziek van queen hoort, maakt dat de herinnering duidelijker.







wij zelf houden allebei van jaren 60-70 muziek… dit wordt dan ook veel gedraaid.

net als rock dat draaien we ook veel.



onze kinderen zullen dit opslaan in hun herinneringen…



en zo gaat dat balletje :mrgreen: