Muziek

Heeft jou dreumes al een voorliefde voor muziek? En zo ja naar welke muziek luisterd hij of zij graag?



Momenteel is Thomas helemaal in de ban van Herman van Veen (Opzij, Toveren, Alfred Judocus Kwak) en hij vindt K3, Samson & Gert, Plop, ook leuk, en natuurlijk de bekende kinderliedjes. Maar hij kan ook heerlijk swingen op Jamiroquai, Shania Twain, Trijntje Oosterhuis… eigelijk alles wel. Als er iemand op tv klassiek zingt met zo’n grote uithaal gaat hij gezellig mee doen… en laatst heeft hij een heel programma gezien van “Nederland zingt” :lol:, hij is heel gevoelig voor muziek en vind het ook prachtig om mensen te zien zingen, vooral als meerdere mensen hetzelfde zingen.



Heb ik hier een toekomstige zanger in huis of zijn er meer muziek-liefhebbende zingende dreumessen?!

boom boom bailando van jan smit vind ie helemaal geweldig

Lucas vind muziek ook erg leuk. ALs ik tv kijk of als de radio aanstaat dan ‘danst’ hij op de muziek. Ik heb nog niet echt een patroon kunnen ontdekken wat voor muziek hij leuk vindt. De ene ker danst hij op een discohit en de ander keer op klassiek. EN soms staat er een in mijn ogen (ehh oren) heel swingedn muziekje op en dan danst hij juist niet. We zitten ook op ‘muziek op schoot’ en dan swingt hij ook mee.

Thomas is gek op K3, en dat nummer Crazy van Gcnarls BArkley vindt hij fantastisch!! Hij houdt van swingende muziek ook de goude ouwe vindt hij leuk zoals ‘Twist en shout’ dat soort muziek.

Shakira! Dat nieuwe nummer is hier favoriet!

Hij heeft een goede smaak al zeg ik het zelf!