Met welk programma downloaden jullie je muziek?
Sinds kort doet Limewire (die wij dus eerst gebruikten) het niet meer, die mag niet meer. Maar nu wil ik dus wel een nieuwe programma
Het mooie weer komt er aan en ik wil weer van die gezellige mee-zing-cd’tjes maken voor in de auto :mrgreen:
ik heb Bit torrent…
maar goed, ben altijd bang voor virussen en heel die mik mak…
ik koop netjes mijn muziek tegenwoordig
Hier sinds kort ook Bit torrent… Hele cd’s binnen een handomdraai binnen… ideaal…
Overigens kun je er ook films enzo mee downloaden…
Om te zoeken spotnet, om binnen te halen SABnzbd.
@sabje373 wrote:
Hier sinds kort ook Bit torrent… Hele cd’s binnen een handomdraai binnen… ideaal…
Overigens kun je er ook films enzo mee downloaden…
Films kreeg ik dus niet binnen /
daar zal ik wel iets verkeerds meegedaan hebben…
nieuwsgroep veel beter… je gebruikt dus grabit hier voor en om muziek, films etc te zoeken doe je via FTD
je betaalt dan gewoon een bedrag per maand bv 5 euro ofzo… gaat best snel en minder troep er tussen
Wij halen het meeste gewoon van youtube, en dan kun je de filmpjes omzetten naar mp3.
Hiervoor gebruikten we vaak Limewire, maar daar hebben we ook heel wat troep & virussen mee binnengehaald. Vandaar nu via youtube, je weet in elk geval zeker dat het werkt dan.
@pearlie wrote:
nieuwsgroep veel beter… je gebruikt dus grabit hier voor en om muziek, films etc te zoeken doe je via FTD
je betaalt dan gewoon een bedrag per maand bv 5 euro ofzo… gaat best snel en minder troep er tussen
Ware het niet dat FTD alweer een aantal weekjes ter zielle is gegaan door toedoen van Brein en consorten… Spotnet (kijk op twitter voor @spotned)
Ook op fora’s als U4all vind je een hoooop muziek die je kan vinden op de usenet servers (wil je een uitnodiging stuur ff pm)
Hier na de combi van FTD/Grabit nu ook overgestapt op Spotnet. Ideaal! Geen meerdere programma’s meer
ik doe t via binsearch (is ook usenet) en Unison. Betaalde programma’s. Maar vanaf dat ik iTunes heb sinds een paar jaar koop ik toch ook veel muziek!
Bedankt allemaal voor de reacties
Hebben we even weer wat om uit te zoeken/testen.
Ben wel blij dat mn vriend heel goed weet hoe het allemaal werkt haha.
Zal em even opdracht geven
Isohunt… :thumbup:
Nieuwsgroepen! Hier dus ook FTD/Grabit altijd. Nu er geen FTD meer is zoek ik gewoon op de binsearch site en dan downloaden met grabit. Perfect
Welke sites gebruiken jullie om te zoeken?
Ik had een hele makkelijke site (donderblauw?) waar ik gemakkelijk cd’s kon downloaden, maar ook gewoon enkele nummers kon selecteren. Tevens kon ik hier ook films downloaden…
Iemand suggesties?
Newsleacher een klein bedrag per jaar en je kan alles downloaden wat je wilt
Voordeel, je kan op meerdere computers het programma installeren en gewoon met 1 acount downloaden (mijn vader heeft een account)
Limewire ben ik jaren geleden al mee gestopt vanwege heeeel veel gescramblede muziek … werd er gek van :mrgreen:
Thepiratebay :inlove: En youtube to mp3 converters doen het ook goed, wanneer iets niet op TPB staat
:S hoe zet je youtube muziek om naar MP3?
Zal wel heel simpel zijn maar…ik weet het niet…
@Dynasty wrote:
Newsleacher een klein bedrag per jaar en je kan alles downloaden wat je wilt
Voordeel, je kan op meerdere computers het programma installeren en gewoon met 1 acount downloaden (mijn vader heeft een account)
Limewire ben ik jaren geleden al mee gestopt vanwege heeeel veel gescramblede muziek … werd er gek van :mrgreen:
Deze heb ik ook en deel het samen met mijn Broertje.
Limewire gebruikte ik ook wel eens in het begin, maar er kwam inderdaad veel rotzooi mee naar binnen.
Zoeken doe ik via Spotnet of een andere site.
meestal pirate bay en dan binnen halen met bittorrent…vooral leuk voor films 8)
@ingelke wrote:
@Dynasty wrote:Newsleacher een klein bedrag per jaar en je kan alles downloaden wat je wilt
Deze heb ik ook en deel het samen met mijn Broertje.
Limewire gebruikte ik ook wel eens in het begin, maar er kwam inderdaad veel rotzooi mee naar binnen.
Zoeken doe ik via Spotnet of een andere site.
Doet mijn vader vaak ook inderdaad, maar ik zoek gewoon via newsleacher zelf vaak… alleen even goed kijken