Muziek downloaden

Downloaden jullie wel eens muziek? En zo ja, wie heeft er goede tips voor betrouwbare sites?

ik doe het tegenwoordig via nieuwsberichten.

Best een beetje ingewikkeld maar wel het betrouwbaarste. Geen tot haast nooit virussen.

Ik betaal iets van 6 euro per maand. En heb meestal alles heel snel binnen :thumbup:

We gebruikten eerst Limewire, op zich werkt dat goed, maar de laatste tijd haalden we daarmee ook steeds meer troep binnen, dus liedjes die maar half af waren, of die helemaal niet werkten, dat soort dingen.

Tegenwoordig doe ik het via youtube. Daar kan je eerst het filmpje zien & horen, dus dan weet je tenminste zeker dat het werkt.

En daarna kun je het omzetten naar mp3 (als je zoekt op ‘convert youtube mp3’ dan zie je wel wat ik bedoel). Erg makkelijk, alleen de kwaliteit van het geluid is soms net niet helemaal perfect (maar goed genoeg voor ons, we luisteren meestal in de auto, dus dan merk je het verschil niet).

Ik downloade illegaal, ben overgestapt naar youtube & itunes.

Ik download bij Vuze

Wij gebruiken ook limewire, maar we hebben nu zoveel muziek dat het even stop staat :wink:

Je moet idd wel opletten dat je goede kwaliteit download. Wij horen graag goede kwaliteit muziek, dat is er wel maar je moet goed opletten met wat je download en als het niet goed is weggooien en andere zoeken.

Veel succes

hier ook via nieuwsgroepen, betaal ook iets van 6 euro pmnd.

Is in eerste instantie even uitzoeken hoe en wat maar dan ook echt supersimpel en snel! Ook voor films, ds spelletjes etc etc

gr

muts

Wat houdt dat in, via nieuwsgroepen?

kijk maar eens op ****

hier staat alles duidelijk uitgelegd, inclusief de benodigde software die je nodig hebt

succes!

gr

muts

Edit beheer link verwijderd zie onze huisregels.

@marloes vip wrote:

dan kan je in een keer hele cd downloaden.

Kunnen wij ook voor 2,50 per 6 maanden op 4usonly.

Trek je er complete albums af.

waarom betalen als het makkelijk gratis kan? :silenced:

omdat je veelal virussen mee neemt met een download zeker via limewire :thumbdown:

Back up erover en je bent weer klaar, binnen 2 minuten is je pc weer ontdaan van eventuele virussen enzo…maar goed ieder het zijne :wink:

@mama van anne wrote:

waarom betalen als het makkelijk gratis kan? :silenced:

Omdat het illegaal is?

hier ook via een nieuwsgroepen programma… m’n vader betaald de acount en we kunnen er alle 2 op op verschillende site’s…

Nog nooit virusen binnen gehaald en nooit foute cd’s/nummers terwijl dat met limewire wel even was afwachten of het nummer niet halverwege gescrambled was…

downloaden gaat ook super snel :mrgreen:

@mama van anne wrote:

Back up erover en je bent weer klaar, binnen 2 minuten is je pc weer ontdaan van eventuele virussen enzo…maar goed ieder het zijne :wink:

Soms he, dan hélpt dat niet en doet je pc hélemaal niets meer :wink:

@~Melanie~ wrote:

@mama van anne wrote:

Dan is er iets stuk 8)

En Marion, illegaal is het sowieso of je nou betaald voor de nieuwsgroepen of niet :wink:

Ik download trouwens torrents via piratebay of via emule sites. Al wordt het steeds minder. Albums van artiesten die ik goed vind koop ik, zoals van Marco B… Met films net zo.

Groetjes Bianca

@Nijmanb wrote:

@~Melanie~ wrote:
@mama van anne wrote:

Dan is er iets stuk 8)

En Marion, illegaal is het sowieso of je nou betaald voor de nieuwsgroepen of niet :wink:

Ik download trouwens torrents via piratebay of via emule sites. Al wordt het steeds minder. Albums van artiesten die ik goed vind koop ik, zoals van Marco B… Met films net zo.

Groetjes Bianca

Precies, downloaden mag sowieso niet…maar dan moeten ze het wel vele male moeilijker maken, als het zo makkelijk is als nu…tja wat willen ze dan zelf.

Dus hier wordt niet betaald, veel gedownload en vooral met films en series vinden wij het super. Vaak hebben we al een film in zeer goede kwaliteit gezien en zien we later pas reclame op tv dat ie nog in de bios moet komen :smiley:

Mijn man heeft iets van bearshare geïnstalleerd en anders torrent googelen van wat je wilt en dan kan je in een keer hele cd downloaden.