muziek downloaden

Hallo,



Ik zoek een site waar je dus muziek kan downloaden. Ik had pas een betaalde site maar het downloaden ging zooooo traag dat ik er maar mee gestopt ben. Dus bij welke site kun je een beetje snel muziek downloaden? Hoeft niet persé een betaalde te zijn hoor :wink:

Mag ook in een pb!

Je hebt pb 8)

Ik wil ook pb!!

limewire of ares (als je geen windows xp hebt)

kazaa.com

@Judith75 wrote:

kazaa.com




daar heb ik helaas geen goede ervaringen mee, zit vol virussen :thumbdown:

@yvon wrote:

limewire of ares (als je geen windows xp hebt)




die heb ik dus wel, hoezo dan?

Ik heb ook limewire, ook met xp gehad trouwens, heb nu vista. Maar bij limewire moet je ook goed kijken wat ej download want ook daar zitten virussen in.

ik gebruik u torrent

ik doe ook torrent bestanden met bitloard downen

@Denise wrote:

@Judith75 wrote:
kazaa.com




daar heb ik helaas geen goede ervaringen mee, zit vol virussen :thumbdown:




Hier heb ik ook slechte ervaringen mee.



Ik heb nu limewire

@Fryskefaam wrote:

Ik heb ook limewire, ook met xp gehad trouwens, heb nu vista. Maar bij limewire moet je ook goed kijken wat ej download want ook daar zitten virussen in.




Goed uitkijken… maar waarnaar dan?

Gebruik ook limewire sinds paar weken, en tegenwoordig lees ik goed de pop-up, in het begin klikte ik wel 's op iets met 2 regeltjes in de pop-up tekst, en dan was het geen muziekbestand (maar misschien wel een virus???)

ik gebruik het programma eMule. Lekker snel en zeer weinig virussen.

Ben er zeer tevreden over :thumbup:

Hier ook limewire, tevreden ermee hoor!

Ares :thumbup:

@Mint wrote:

@Fryskefaam wrote:
Ik heb ook limewire, ook met xp gehad trouwens, heb nu vista. Maar bij limewire moet je ook goed kijken wat ej download want ook daar zitten virussen in.




Goed uitkijken… maar waarnaar dan?

Gebruik ook limewire sinds paar weken, en tegenwoordig lees ik goed de pop-up, in het begin klikte ik wel 's op iets met 2 regeltjes in de pop-up tekst, en dan was het geen muziekbestand (maar misschien wel een virus???)




Vaak kun je het wel zien aan de grootte van het bestand, het zijn vaak kliene bestandjes die virussen en zijn dan ook zomaar gedownload.

heb intussen limewire gedownload maar er gebeurt niets :think: Ik klik zeg maar op audio en dan zoeken. Tik dan madonna in, maar krijg vervolgens niets te zien.

soulseek

gelukt :thumbup: