Muziek downloaden van je pc naar je Iphone4

Wie o wie kan mij helpen.

Heb sinds een tijdje een Iphone 4. Heb ook al Itunes geinstalleerd, maar nu wil ik muziek van mijn PC naar mijn Iphone / Ipod downloaden.

En wat ik ook doe, het lukt me gewoon niet.

Ik hoop dat er iemand is die stap voor stap kan vertellen wat ik nu precies moet doen zodat ik 's ochtends naar mijn werk lekker muziek kan luisteren.

Groetjes,

Linda

Je sluit je iphone aan (elk geval dit werkt bij een iphone 2 en een ipad).

Bij Itunes komt dan ‘’ Iphone’’ te staan.

Dan druk je daar op, ga dan naar het vinkje ‘’ Muziek’’ , en importeer daar je muziek. (sychroniseren, en kopieren geloof ik).

of eerst naar ‘’ Bestand - bestand / map aan bibliotheek toevoegen’’ , en daar je muziek map even toevoegen aan itunes.

@Sweet-Love wrote:

Dan druk je daar op, ga dan naar het vinkje ‘’ Muziek’’ , en importeer daar je muziek. (sychroniseren, en kopieren geloof ik).

of eerst naar ‘’ Bestand - bestand / map aan bibliotheek toevoegen’’ , en daar je muziek map even toevoegen aan itunes.

Als ik op Iphone ga staan, dan kan ik niet kiezen voor het vinkje muziek. Ik heb inmiddels wel een afspeellijst kunnen toevoegen, maar ik heb dus geen idee hoe ik die te zien krijg op mijn Iphone.

Ik kan er ook niet voor kiezen om mijn Iphone te synchroniseren.

@MamavanThijs wrote:

@Sweet-Love wrote:

Als ik op Iphone ga staan, dan kan ik niet kiezen voor het vinkje muziek. Ik heb inmiddels wel een afspeellijst kunnen toevoegen, maar ik heb dus geen idee hoe ik die te zien krijg op mijn Iphone.

Ik kan er ook niet voor kiezen om mijn Iphone te synchroniseren.

Wat zie je dan wel?

Je moet je iphone links in het balkje Geloof dat het ‘’ Apparaten’’ heet, zien. En die moet je dubbel klikken.

Gisterenavond nog wat zitten freubelen, en vraag me niet wat ik gedaan heb, maar ineens zag ik het staan. Daarna liet ik mijn Itunes vastlopen en kon ik de rest van de avond niets meer.

Zag dus alleen Iphone staan, en ik kon klikken wat ik wilde, maar er kwam geen muziek te staan. Later dus wel, maar ik weet niet meer wat ik gedaan heb.

Ik ga het straks nog wel even proberen.

Nou het is me eindelijk gelukt.

Nogmaals, vraag me niet hoe ik het gedaan heb, maar ik kan lekker muziek luisteren onderweg naar mijn werk.

Heel erg bedankt dat je met me mee hebt willen denken.