Muurbeschildering

Ik wil een grote muurschildering maken op de kamer van mijn zoontje. Het staat er al op in potlood, maar dan nu de vraag… wat voor verf kan ik hier het beste voor gebruiken? :think:

Wij hebben bij de hornbach mengverf gebruikt is gewoon muurverf. Heb je in verschillende grootte van flessen



moet zeggen wij hadden tekeningen die heel veel kleuren nodig had. Gamma had geen kleine flessen verf

Plakkaatverf doet het ook prima :slight_smile:

Als je in de buurt woont mag je zo ons overgebleven verf ophalen

lief van je karin! Helaas is het nogal uit de buurt!

Ik gebruik acrylverf, bij de action kun je allerlei tubes voor een prikkie kopen. De verf laat zich prima mengen!

Ik had nog acrylverf liggen, dus dat is er op gegaan :dance:

Ik wil in de babykamer ook zo graag een muurschildering, maar wat…



Ben nu wel benieuwd naar jou creatie! :mrgreen:

Foto!!! :smiley:

:lol: Het is heel simpel en niet eens zo heel goed gelukt, maar dit is het geworden :wink: (de verkleuringen op de muur komt door de lichtinval :wink: )

leuk toch :mrgreen: ga je ze allemaal op de muur maken??

ohhh leuk! Barbabenno! :lol: :mrgreen:

Ik vind het erg leuk en iets hoeft niet ingewikkeld te zijn om mooi te kunnen zijn he :wink: Vaak zijn de simpelste dingen het mooist!



Ik vertelde hier gisteren dat ik ook graag een muurschildering wilde.

Ben ik gisterenmiddag bij het nichtje van mijn moeder op visite, blijkt dat ze momenteel helemaal in het schilderen is.

(Ze is kunstenares) en ze bood me aan als cadeautje voor de baby… een muurschildering!!! :inlove:



Dus ik krijg een mooie winnie de poeh muurschildering!

Moet enkel een leuk plaatje uitzoeken. :mrgreen:

knap gedaan hoor!