Mutsy Urban Collection kinderwagen

Via vrienden kregen wij gisteren een helemaal gratis complete combikinderwagen :dance: Een mutsy om precies te zijn, althans, op de wagen staat Mutsy Urban Collection. Het is echt een hele mooie, degelijke wagen.



Ik ben al een paar jaartjes uit de kinderwagens, dus het was even vogelen hoe het allemaal werkt, maar volgens mij ben ik er uit. Ik las op internet alleen dat de bandjes alleen op te pompen zijn met een speciale bijgeleverde pomp, en die zit er dus niet bij. De gebruiksaanwijzing ook niet, dus ik weet niet goed of het écht zo is.



Wie heeft er ervaring met deze wagen en heeft nog tips en wetenswaardigheidjes?

Oh ja, dit is 'm trouwens:



vaak kan de fietsenmaker ze ook oppompen! Gewoon ff langs gaan!

je kunt deze ook gewoon oppompen met een compressor.

maar meen dat de ventieltjes van de mountainbike er ook oppassen.



Anders mutsy bellen, sturen ze misschien wel een nieuwe toe.

kiki, leuke wagen :smiley: Wij hebben voor Elise voor de Quinny een iets nieuwer model Mutsy gehad en die pompten we gewoon op met een gewone fietspomp, maar dan met een speciaal ventieltje. Dat ventieltje gebruiken we zelf ook voor onze fietsen, zou best een mountainbike ventieltje kunnen zijn, dat weet ik niet…



Maar je hoeft zeker niet een speciaal pompje te hebben, alhoewel een klein pompje wel handig is… maar die zou je dus ook kunnen kopen nog bij een fietsenwinkel, geloof zelfs bij de Halfords dat ze ze hebben…!!



groetjes,



Louise

Ik neem aan dat je het zwenksysteem van de wagen al ontdekt heb trouwens toch? de achterwieltjes die dus meezwenken? het is even oefenen, maar Pat & Ik vonden het geweldig dat draaien van de achterwielen. De rem moest bij ons vaak gesmeerd worden van de wagen anders deed hij het niet goed, helaas kreeg hij op een gegeven moment echt kuren en hebben we hem weggedaan en dus voor de Quinny gekozen, heel andere wagen, maar ook deze bevalt prima.



Succes met uitproberen!



groetjes,



Louise