Wie heeft er ervaring met deze wagen? En dan bedoel ik het laatste model
M’n sz heeft hem laatst in de winkel getest en hij schijnt er licht/goed wendbaar te zijn… Maar hoe bevalt hij in gebruik, is ie handig?
Alvast bedankt!
wat wil je weten
Nou eh…vooral of je ook ergens klachten over hebt. Of dat je zegt van dát mis ik er nou aan.
Ik vind het een topwagen, erg wendbaar.
Klein op te klappen.
De dreamer/wandelwagen inzet is makkelijk om te draaien.
Zelfs tijdens het wandelen.
De duwstang om te zetten waardoor je dus de wielen als het ware even omdraait, op hobbelwegen erg handig!!
Ik heb de kleur cyan blauw.
Het enige nadeel vind ik: de boodschappenmand.
Het model is te nieuw om de basket erop te bevestigen.
Dat is het enige wat ik jammer vind.
Nog meer??
Ik zou dan persoonlijk de mutsy 4 rider kopen. Is ook erg wendbaar maar je kunt er een boodschappenmand aan hangen, de duoseat past er op, de duwstang is verder uit te schuiven… Ik vind het een betere wagen omdat er meer functies op zitten…
@Moosje wrote:
Ik zou dan persoonlijk de mutsy 4 rider kopen. Is ook erg wendbaar maar je kunt er een boodschappenmand aan hangen, de duoseat past er op, de duwstang is verder uit te schuiven… Ik vind het een betere wagen omdat er meer functies op zitten…
deze hebben wij ook… topwagen… zou niet anders willen.
maar even offtopic…
moosje mag de duoseat op een 4-rider onderstel??
Volgens mij is Mutsy er zelf nog niet uit. Ik weet dat ze wel bezig waren om het te testen, maar ik weet niet wat daar uit is gekomen.
Baby planet heeft deze combi zo in de winkel gehad staan. Ik heb er nu al 7,5 maand veel plezier van gehad en kan niet merken dat de wagen niet kan hebben… Hier in de omgeving zie ik vaker mensen lopen met een 4-rider en een duoseat…
Ik zeg, gewoon doen…
moosje fijn om te horen… ik kan de duoseat van iemand overnemen
want (niet schrikken)
wij hebben de complete mutsy 4-rider. (incl plankje, maar die gebruik ik nooit)
maclaren buggy
duowagen
en dan nog een duoseat
maar tegen mij is gezegd dat het onstabiel is en dat het frame :eh: het niet kon hebben…
ik ben toen der tijd toen ik op zoek was naar een duowagen gekeken en de ene winkel zei dat het kon en de andere weer niet…
Gewoon doen, hoor! ik vind het top.
Dat plankje, doe je die toevallig weg?? Ik heb er nog een nodig… :mrgreen:
@Moosje wrote:
Gewoon doen, hoor! ik vind het top.
nou daar zal ik eens met mijn vriend over hebben… ik vind m echt niet fijn…
@Pitje27 wrote:
@Moosje wrote:Gewoon doen, hoor! ik vind het top.
nou daar zal ik eens met mijn vriend over hebben… ik vind m echt niet fijn…
net met mijn vriend overlegt… maar hij wil deze nog niet wegdoen… dit gezien de toekomst.
maar ik heb deze via mp gekocht… €25,-
moosje even nog een vraag. jij hebt de 4-rider, die met de 2 grote wielen achter en 2 kleinere voor?
of heb je 4 grote wielen?
hier ook de 4 rider met boodschappenmandje Ideaal!