mutsy 4rider

Ik heb een vraagje over de mutsy kinderwagen, 4 rider volgens mij. Heeft iig 4 wielen :mrgreen:

mijn zus heeft hem aangeschaft en nu vragen wij ons af waar het hoesje voor is wat over het matras kan? Volgens ons ademt het niet echt dus lijkt ons gevaarlijk om dat bij het hoofdeinde te doen :think: en bij het voeteneinde lijkt het me ook niet echt een functie hebben…

en waar laat je de draagdingen als je de kinderwagenbak gewoon op de wagen heb staan en er niet mee ga lopen? gewoon achter het matras?

Iemand die ons kan helpen?? :wink:

Heb zelf een driewieler gehad, dus weet niet of je er iets aan hebt maar kunnen die draagdingen niet in de voering aan de buitenkant? daar zit zeg maar een soort vakje voor, of zit die er niet bij de vierwieler.

Anders even in de handleiding kijken, handleiding kun je eventueel ook downloaden op de website van Mutsy

aan de achterkant waar die draagdingen ‘vast’ zitten en niet los kunnen zit geen vakje zover ik kon zien :think:

en dat hoesje wat van hetzelfde stofje is gemaakt als het hoesje voor het dekbed, zat dat er bij jou ook bij??

die hendels van de draagbak konden bij ons op het buitenste/bovenste dekje in een vak…

Die clip in de bak zelf hingen er volgens mij ook altijd gewoon in :think:

Goh volgens mij ben ik lekker duidelijk weer :roll: Ga morgen waarschijnlijk toch nog wat meer spullen bij ex meenemen. Dus daar staat die wagen. Zal eens kijken.

de draagbanden kun je oprollen en onderzijde in het vakje opbergen, en het hoesje is voor het hoofdeinde zie het meer als een kussensloop

kussensloop, dat dachten wij ook, maar dan niet gebruiken als je geen zicht op je kind hebt want ik heb geprobeerd om erdoorheen te ademen en dat gaat een baby niet normaal lukken :think:

maar bedankt voor de antwoorden :thumbup: ‘kussensloop’ gaat ze gewoon niet gebruiken en die hengsels komt ze ook wel uit denk :wink:

Hier ook de sloop die er bij zat direct op zolder neergelegd 8)

eigenlijk vreemd dat ze zulke dingen erbij leveren :think: