Mutsy 4-rider bezitter gezocht

Hallo,

Wie oh wie heeft net als mij een Mutsy 4-rider met kinderwageninzet en de daarbij behorende voetenzak?

Mijn rits van de voetenzak is lang geleden gesneuveld en ik verwacht de voetenzak volgend jaar wel weer nodig te zijn en wil hem graag proberen te maken.

Er is iets van de rits af maar ik weet niet meer wat, het zit aan het uiteinde (of begin, tis maar net hoe je het bekijkt) van de rits. Als je aan het voeteneind staat en naar het kindje kijkt is het de linkerkant van de rits.

Wie wil zo lief zijn om er een (detail)foto van te maken en naar mij te sturen zodat ik kan zien wat er aan heeft gezeten en of het eventueel te maken is?

Volgens mij heb ik die.

Kun je een foto maken van hoe het er nu bij je uit ziet? Dan kan ik wel even voor je kijken wat je mist.

Ja zal ik doen, duurt wel even hoor moet hem even op de foto krijgen en dan uploaden…ga er gelijk mee bezig

hier de foto. Bij mijn duim mist dus een stukje ik dacht dat het gewoon hetzelfde dingetje was wat er dus nog wel aan zit (zilverkleurig) maar weet het niet zeker.

Doordat dat ene eraf is gaat de rits vanzelf open als hij dichtzit zeg maar, alleen dan vanaf de verkeerde kant (daar waar het stukje rits nu dichtzit scheurt als het ware open vanaf waar het “dingetje” mist).

Nee, ik denk dat je een "blokje "mist.

Lief heeft de auto mee (en daar zit de mutsy in) dus kan niet voor je kijken.

Maar als ik op een rits google zie je dit:

Wanneer lief thuis is, kijk ik gelijk even voor je.

Ja dat dacht ik ook dat het blokj mst maar weet het niet zeker meer.

Als het goed is moet de rits helemaal van elkaar af kunnen toch? dus dat je het bovendekje van de voetenzak helemaal los kan ritsen van de onderkant?

Zou inderdaad fijn zijn als je het nog even voor me kunt checken :thumbup:

Ik heb ook een mutsy (alleen dan de transporter) en je mist inderdaad gewoon het blokje en 1 zilveren uiteinde zodat het goed sluit.

Clari dan mis je ws niet alleen het blokje maar ook de tweede ‘rits’. Oh ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waar mijn eigen voetenzak is maar ik weet dat die ook helemaal los kan dus bovenkant van de onderkant af zodat ze op een soort dekje kunnen blijven zitten. En de mijne zoek ik al een week. :wall: Het enige dat ik heb om te vergelijken is mijn slaapzak (lang leve de verkoudheid) waarbij ik dus een tweede slaapzak eraan kan ritsen. Doordat je dat andere zilveren blokje eraf hebt is je andere rits (die zit er in spiegelbeeld aan zeg maar) eraf gegaan. Ik weet niet of je een naaiatelier bij je in de buurt ergens hebt maar die kunnen je mss helpen of anders en compleet nieuwe rits eraan zetten voor je. :thumbup:

Ohja ook nog een zilveren uiteinde natuurlijk, zoals op de foto aan de ene (boven)kant van de voetenzak nog wel zit en dan het blokje daarbij…

ik hoop dat iemand nog een fot kan maken hoe het er precies uitzag zodat ik op zoek kan naar iemand die dat zou kunnen maken en dan ook weet hoe het er uit gezien heeft…

Ik zat er al aan te denken om de voetenzak zelf uit elkaar te halen en een nieuwe rits in te zetten maar als ik de voetenzak bekijk en zie hoe het in elkaar gezet is dan vraag ik me af of ik dat zelf voor elkaar ga krijgen…ik heb al op MP gezocht maar zie daar niet de kleur die wij hebben en deze kleur zit niet meer in het assortiment bij Mutsy…

@Rhiannon wrote:

Doordat je dat andere zilveren blokje eraf hebt is je andere rits (die zit er in spiegelbeeld aan zeg maar) eraf gegaan.

En zal dat blokje dan aan dat zilveren uiteinde vastzitten? of los van elkaar?

Dat zilveren blokje zit er geloof ik aangeknepen. Dat is ws niet te vervangen dus je kijkt ws toch al tegen een totaal nieuwe rits aan. Zelf heb ik zo’n handige mama die zulke dingen voor me doet maar ik moest net ook nog denken aan een tenten/zeilmaker die kunnen zulke dingen ook. Zeker als de kleur (oranje is wel gaaf!) niet meer gemaakt wordt. Daarbij als je kijkt naar de kosten is ws een nieuwe rits incl inzetten voordeliger dan een nieuwe voetenzak. :think: Mijn moeder heeft recent nog voor mijn man een nieuwe rits in zijn winterjas gezet en dat kostte haar voor enkel de rits (dus ex maakkosten :wink: ) ongeveer 13 euro. Voetenzak is mss ietsjes langer maar meer dan 20 euro voor de rits zal het niet zijn.

Dat is een deelbare rits (een rits die dus volledig gedeeld kan worden zodat je het bovendeel kan verwijderen) even googlen op een kledingreparatiezaakje of iets en dan kan het ws wel gerepareerd worden met een volledig nieuwe rits voor rond de 18 a 25 euro… afhankelijk van het tarief.

Hier in Zwolle zit ook zo’n zaakje en die hebben al eens een nieuwe rits gezet in een kussenhoes van een caravankussen. Dat was wel een langere rits, maar was toen 27 euro kwijt.

Zoiets moet toch wel te vinden zijn in de omgeving. :thumbup:

Zwolle is zo`n beetje “de omgeving” voor mij Cell :smiley: …maar ik denk dat ik ietsie dichterbij voor mij ook nog wel een adresje kan vinden.

Als ik tenminste besluit me er zelf niet aan te wagen want zit nog in twijfel…maar inderdaad dan moet ik eerst nog eens een rits vinden en dan het werk er nog mee…

Balen, mn foto toestel heeft het begeven. Dus ik kan geen foto voor je maken. maar het ziet er idd zo uit als de foto die ik hierboven plaatsten.

(en helemaal balen, was vanmiddag naar de ah en zou daarna naar de dixon om een nieuwe camera te kopen. Portemonnee weg. Nog mee betaald bij de ah en daarna weg :wall: . Dus maar snel weer naar huis en alles blokkeren)