Mutsje Draakje van de Prenatal

Hoi hoi,

Oh ben zo stom geweest om het mutsje van draakje van de Prenatal in een pakket kleding te stoppen die ik via Mp verkocht heb :wall: het mutsje met bijpassende romper waren Mick zn 1e kleertjes die hij aanhad. Baal enorm omdat ik van alle kids de 1e kleertjes die ze aan hadden heb bewaard.

Heb de mail ook niet meer van diegene aan wie ik het verkocht heb dus probeer maar via hier om zo’n mutsje te kunnen overnemen. Het echte mutsje wat hij ophad krijg ik nooit meer terug maar het gaat mij nu meer om het idee dat ik het setje weer compleet heb voor in zn bewaardoos.

Dus wie oh wie heeft het mutsje in de kleinste maat en doet er niks meer mee??? :pray:

balen zeg.

:think: mail ook niet meer in je send box? :think: (die wordt nog weleens vergeten om leeg te maken)

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Heeft Prenatal m niet meer? Misschien kun je ze mailen?

Zonneschijn, ik heb een mailadres gevonden dus heb een mail gestuurd, maar nog geen reactie terug gehad…

Elle, ja dat zou kunnen, want volgens mij hebben ze ze niet meer te koop bij de Prenatal in de webshop in iedergeval niet. (een prenatalwinkel zit hier niet echt in de buurt helaas)

Lucas had dat drakenpakje ook aan, en die is van 2008, dus denk zomaar dat de Prenatal het niet meer heeft.

Wat balen zeg!

Ik zou daar ook echt misselijk van kunnen zijn.

Succes met de zoektocht!

oow dat is echt balen… hoop dat die persoon toch terug reageert en zo aardig is omdat mutsje terug te sturen

op twitter en facebook berichtje gezet, mutsje gezocht… wie weet komt er reactie op…

Ik ga dit weekend de dozen met babykleertjes uitzoeken. Als het de kleinste maat is mag je m van mij hebben!!

Hoi hoi,

Als het goed is wordt het mutsje opgestuurd naar mij :dance: diegene aan wie ik het verkocht heb had het mutsje gelukkig nog!

Nu eerst even afwachten op een berichtje terug, wil hem eerst in mn handen hebben :lol: voordat dit topic op slot kan…

Ik hou jullie op de hoogte, heel erg bedankt alvast!! Hoop dat ik hem gauw heb :pray:

:-* :-*

ohh wat lief zeg!! fijn ook!!

@chantal!! wrote:

Hoi hoi,

Als het goed is wordt het mutsje opgestuurd naar mij :dance: diegene aan wie ik het verkocht heb had het mutsje gelukkig nog!

Nu eerst even afwachten op een berichtje terug, wil hem eerst in mn handen hebben :lol: voordat dit topic op slot kan…

Ik hou jullie op de hoogte, heel erg bedankt alvast!! Hoop dat ik hem gauw heb :pray:

:-* :-*
Super :dance:

Alleen al dat er wordt gereageerd en dat het teruggestuurd wordt, dat komt vast goed :thumbup: (maar zou zelf ook wachten met topic sluiten tot ik het in handen heb :wink: )

Nog steeds geen mutsje ontvangen :cry: heb 4 dgn geleden nog weer gemailt maar niks terug gehoord…ze was nog zwanger 2,5 week geleden, misschien in tussentijd bevallen en daarom er niet bij na gedacht? hoop maar dat ik hem nog krijg…

balen joh dat je nog niets gehoord hebt. Zou fijn zijn als je het originele mutsje terug zou krijgen. Lukt dit niet dan mag je me pb-en, ik denk dat ik er nog 1 heb (weet t niet zeker, maar wil evt wel voor je kijken)

Ik ga je pb-en, heb geen mail meer terug gehad :cry: ze laat niks meer van zich horen…en geen mutsje…